*lillerosin* Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Uff!!! En ny pp uten eggløsning :-( Og jeg som var så lykkelig for at jeg fikk pos. el-test med cb digital. Har hatt litt vanskligheter med å finne el. Hadde jeg ikke tempet hadde jeg ikke visst bedre. For ff-charten min viser noe helt annet. Tempen går opp og ned som en yoyo. Og det samme gjør humøret mitt. Blir litt lei...også regner det. Godt at jeg snart skal til gynekolog. Må nok få pergo jeg også, håper jeg. Og at det hjelper... Hva tror dere? Eller har dere noen andre råd til meg?
*lillerosin* Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2007 En klem hjelper kjenner jeg :-) Klem igjen
*lillerosin* Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2007 Enda en klem gjør også godt :-) Klem tilbake
bente69;) Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Velkommen ned i kjellern, her begynner det å bli folksomt *sukk* Straks tiltak må til, så vi flytter raskt opp på loftet igjen. Så nå er det viktig å glede seg over de få tinga som fasktisk er bra:) Som at kontoen er tilnærmet sprengt*ler, litt overdrevet kanskje*, etter at det kom inn masse skattepenger i går:)))))))))))))) En annen positiv ting kan også nevnes, å det er at jeg ikke er det spor kvalm av den dobble pergokuren denne pp *mega deilig*, ikke hodepine har jeg hatt heller. Tror faktisk ikke jeg har noen bivikninger denne gangen. Så håper jeg rettferdigheten snart seirer, så det begynner å gro her. Jeg har ingen gode råd, ang temping, for jeg temper ikke. Noen ganger er det faktisk bedre å ikke vite, enn å vite ting....*sukk* Satser på at vi drar hverandre opp på loftet, der fortjener vi å være:)))) StOOOOOOOOOr klem fra Bente
evigoptimist Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Ja, som Bente sier: her i kjelleren er det folksomt, men ikke spesielt godt å være.... Har egentlig begynt ferien nå, men klarer ikke å finne frem den helt store entusiasmen likevel..... Men, vi får dra sammen, så kanskje vi klarer å komme oss opp igjen!! Vi SKAl klare dette jenter!!!!!!!! Vi må bare ikke gi opp - en dag lykkes vi endelig=) Kanskje Du blir den første?? klem fra
gull-ønske Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Hei Lillerosin! Forstår veldig godt at du blir mismodig hvis du opplever en pp uten el. Det er jo håpet om at det kanskje skal klaffe "denne gangen" som holder oss oppe. Jeg har bare tempet noen måneder (er ikke registrert på ff, men bruker eget skjema hjemme) så jeg er langt fra noen ekspert på området. Men er du sikker på at du ikke hadde el denne pp? Jeg synes tempene dine fra dag 15 ligger klart høyere enn de tidligere. Kan årsaken til at ff ikke har markert el at du ikke har notert tempene et par dager rundt el? På hvilken dag var det forresten du testet positivt på el-testen? Men har tanta kommet allerede? Hvis ikke så håper jeg fortsatt for deg denne pp. Hvis du virkelig ikke hadde el denne pp vil jeg tro du er en god kandidat for å få pergo. Den skal jo både kunne "fremkalle" el og forsterke denne. Men jeg ville oppfordret de erfarne temperne her inne til å se litt på charten jeg (tempetråden laget 1.6) Ønsker deg ellers en god spire-sommer! Klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 23. juni 2007 #9 Skrevet 23. juni 2007 Hei lille rosin ) Titta på charten din jeg,og for meg så ser det ut til at du har hatt el. Grunnen til at FF ikke indikerer det er at du skal ha tre stigende temp. på rad,for at ff bekrefter el.Du mangler derimot noen temperaturer akkurat i el tider,nok til at du setter ff ut av spill... Du ser jo at tempen din er betraktelig steget ). Så hvis du ikke har vært avholdene fra din mann,men derimot hatt sex frem til dag 14/15...vil jeg tro der skal være en reel sjanse.... Uansett,lykkes du ikke på denne pp. Får du nok pergo hos gyn... Men jeg krysser fingrene jeg ) Klem fra
*lillerosin* Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. juni 2007 Tusen, tusen takk dere utrolige flotte kvinner! Takk for støtte og at dere gir meg håp. Alle disse klemmene varmet skikkelig. Har jo bare dere her inne å snakke med, da det stort sett bare er kjæreste og jeg som vet at vi prøver. Litt bedre i dag. Er på vei opp kjellertrappa ;-) Og ja Bente69;-) godt at vi er fler som kan dra hverandre opp fra kjelleren og helt opp på lofte. Kan godt sitte på taket også jeg ;-) Godt å lese at du ikke er det minste dårlig denne gang med pergo. Får håpe jeg får det som deg når jeg skal forsøke. Håper jo på det. Og takk evigeopptimist for at du er med og drar. Jeg tar et godt tak i deg også på vei opp. Sammen klarer vi det! For som du sier vi SKAL klare dette jenter!!!!!!!! Og takk til gull-øske og Vilsågjerne som titta på charten min og gir meg håp. I dag har den merka el, men vet ikke helt om jeg tror på det. Har absolutt ingen symtomer i kroppen på at jeg har hatt el. Noe jeg bruker å ha. Dessuten har jeg tidligere hatt en pp uten, og denne ligner en stor del på den. Men vi får se... Har jo ikke vært avholdene så mulighetene fins :-) Ellers ser jeg fram imot time hos gyn 4/7. Har jo samlet på meg litt tempekurver og sånn..og håper på pergo. Har nettopp blitt 44 så jeg har jo litt dårlig tid... Men takk jenter! Dere er fantastiske! God spiresommer! La det spire og gro... Kjempestor klem til dere all
martine68 Skrevet 24. juni 2007 #11 Skrevet 24. juni 2007 Hei på deg lillerosin. Jeg dyttet litt på tempetråden slik at den kom opp på førstesida igjen. Det ser ut som om du har hatt el synes jeg. Tror nok grunnen til at du ikke får markert el ordntlig er at du mangler noen temper. Er enig med gull-ønske og vilsågjerne i at dag 14 eller 15 er din el-dag. Hvis dette stemmer med at du har testet positivt med el-test en dag eller to før el så tror jeg du kan være ganske sikker på at du hadde el. Skjønner at du blir lei når man har gjort en bra innsats ved el-tider også til ingen nytte liksom. Jeg er litt der selv ihvertfall. Forrige pp bommet jeg på el og hadde ikke noe aktivitet rundt el. Da hjelper det ikke med el heller. Det er godt du er på vei opp kjellertrappa lillerosin. Du kan da ikke sitte der nede når solen skinner og det er sommer. Håper humøret stiger fram mot ikm og dine symptomer strømmer på :-) Sommerklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå