Butterfly_Flip Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Men har aldri gjort noe. Tankene og spenninge rundt det å evt. ha sex med en annen mann, tirrer meg skikkelig av og til. Noe jeg tror er helt normalt. Etter å ha lest forskjellige innlegg her om de som har latt seg lokke, f.eks nå om hun som er gravid med en pakkis....blir jeg skremt. Å jeg tar meg selv i nakken, og tenker, "Hvis jeg noen gang er så dum å gjør noe slikt, har jeg tapt. Jeg svikter ikke bare sambo, men den skjønneste lille gutten i hele verden. Og for ikke å snakke om meg selv" Nei uff å uff.... Jeg syns så synd på hun som nå er gravid... Åsså med en muslim.... Det kan jo være farlig.... De er jo istand til å finne på det meste.. Hvis du leser denne tråden, så vil jeg bare si, at det beste hadde nok både for deg selv og barnet du har fra før av, at du tar abort. Jeg krysser fingeren for at det går bra med deg og samboeren din. Jeg er så glad i sambo, og elsker han over alt på jord.
ragna Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 eeh.....er du hjernedau? og ja; jeg vet at jeg ikke burde ha svart, og at innlegget kùn er skrevet for å provosere.......men vær så snill, ikke bruk barn som provokasjons-middel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå