Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 sist de sjekket var livmorhalsen 2 cm, og myk... det er ca en uke siden.... har prøvd med lange spaserturer og sex, virker som om det er det siste som framkaller riene,,,,, men det gir seg alltid etter et par sterke! tror dere at det er lenge til jeg føder????? er så sliten av å vere så stor!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Jeg også!!! Har ikke sjekket modning/åpning jeg da. Men sist gang hadde jeg født på dette tidspunktet. Det gjør meg rastløs! Og det rareste er - at jeg som alltid har fått kynnere/maserier av sex... de siste to gangene vi har prøvd har det liksom ikke skjedd noen verdens ting! (i alle fall veldig lite!)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 jeg hadde født for en uke siden forrige gang....! blir så frustrert!!!! har liksom vert innstilt på det denne gangen også! tenker på fødsel hele døgnet! var innlagt md premature rier i uke 32, og har tatt det helt med ro frem til noen uker siden,,,, var sikker på at fødsel kom til å vere rett rundt hjørnet når jeg bebynte å leve normalt, men NEI! blir sååååå lei! HI
Siljevanilje:) Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Ja, nå er babyen min stor, og jeg har hatt magesmerter. Det kjens ut som jeg har hatt mensenx10 i hele dag... Men det gir seg jo igjen. Som vanlig. Jeg hadde alle planer om at fødslen skulle komme igang før min mann gikk på jobb i kveld, men den gang ei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå