Gå til innhold

Kul i magen?


heih

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på om det er noen av dere som kan kjenne en hard kul når dere ligger på magen. Jeg gjør det ikke ennå altså, men jeg synes å huske at jeg kunne kjenne det rundt 3 mnd sist. He he jeg prøver å ligge på magen hver kveld i håp om å kjenne den. Husker at det var så fint første gang du helt konkret kunne merke at noe vokste der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er bare i uke 10 men jeg syns jeg kjenner det når jeg ligger på magen. Tenkte på det da jeg la meg i går faktisk. Merkelig og spesiell følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner det nå, og har allerede fått en liten kul på magen.

Men jeg er veldig slank fra før så det kan jo kanskje være derfor det merkes så tidlig.

Liker ikke å ligge på magen lenger da det føles som om jeg ligger på en

liten hard klump.

jeg er foresten 9 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner ingenting foreløpig, er egentlig litt skuffet over det... Da jeg hadde en cyste på eggstokken så kjente jeg den veldig tydelig på utsiden... ;-( Men, går ut fra at livmoren er mer fleksibel enn cysten, så den "bøyer" seg litt unna når jeg klemmer på magen - får vel snart kjenne noe regner jeg med, tipper over til uke 12 i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan jo godt hende at man kjenner det lettere når man er slank. Jeg har selv endel kilo for mye som gjerne gjør at det blir vanskligere å kjenne. Kommer nok snart håper jeg. Er det noen av dere som har nedtrykksfølelse i livmorbunnen. Jeg har kjent det veldig godt idag og liker det ikke helt. Jeg vet at det kan være fordi fosteret fremdeles ligger så langt nede i bekkenet pluss hormonforandringer. Men det er litt ekkelt for det føles ut som om noe kan dette ut...Jeg er forresten akkurat 11 uker idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...