Siljevanilje:) Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 ...hadde jeg sprukket for lenge, lenge siden.... Lemen sprekker når de blir sinte nok, ikke sant? Vel, med disse hormonene- hvordan kan et lemen overleve et svangerskap????
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Samme her Føler meg som et lemen i flekkene hehe.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Lurer på om kanskje gravide mennesker kan sprekke også... Tror kanskje jeg sprekker snart...
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Hah! Ja dere skulle sett meg med støvsuger'n i sta...den fikk lide stakkars.. Det bobler innvendig av sinne og agg...ikke bra:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå