Gå til innhold

Yuuuuuhuuuuu!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun gikk videre til finalen ;o)) ;o)) ;o))

Dette har hun inderlig fortjent ;o))

I morgen må dere krysse fingrene for henne ,konkuransen er knallhard !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min var med på talentkonkurranse idag og er ei av 6 som gikk videre til finalen i morgen ;o)) Det har vært 3 dager hvor 2 gikk videre i hver etapp. Datteren min var med idag. og gikk videre!!

Skrevet

Grattis, så moro! Krysser fingre og tær for henne! :)

Skrevet

Knallhard og knallhard... Kanskje i mors øyne..

Skrevet

Gratulerer, håper hun går videre! :-))

Skrevet

Det er ganske mange talenter i en by da ;o))

Og ja i en mors øyne er hun uansett best. Det vil ikke si at hun ikke har talent. Blir du sjalu anonym!! Det skjønner jeg faktisk i så fall. Det er ikke alle som får lov å vare mor til slike sangfugler og det er jeg veldig stolt over å være.!!!

Skrevet

Sjalu? Eh.. hvis du vil så kan jeg være det?

Alt jeg ville frem til er at de kanskje ikke er såååå knallhard konkurranse som du ville frem til. Men sikkert kjempehard på sin måte.

Skrevet

For en erkekverulant du er, anonym. :-) Husk at superstjerner en gang har vært barn med engasjert mødre, de også. :-)

Skrevet

Hva er det egentlig du misforstår her, annie? At konkurransen er knallhard betyr jo bare at det er mange andre flinke barn som deltar.

Skrevet

Hehehe, Det helt fantastiske her er at denne jenta skal ikke bli superstjerne heller, Hun skal bli dyrepoliti i Amerika.;o))

Skrevet

Du tok den du Tårnfrid :o). men vi trenger jo ikke å rope det ut. Blir sikkert litt pinlig for anonym ;o))

Skrevet

Hehehehe... Jente med flotte ambisjoner!! :-)

Skrevet

hehehe. Jepp ;o))

Skrevet

Jada mange andre kjempe flinke :-)

Skrevet

Jaja, Det var ihvertfall ikke jeg som satt i juryen så noen var helt klart enig med mors hjerte ;o))

Skrevet

Ord deling s feil? Lettere å finne ut hvem de anonyme er når de drar med seg alle skrive feilene rundt om kring. ;-)

Skrevet

Var sikkert mange flinke barn og velge mellom. Hele 6 stk.

Skrevet

Hva vet du om å være flink, "og/å-syndromet" i egen person? ;-)

Skrevet

Tror du forresten det er for tidlig å begynne med sangtrening med guttungen på 9 mnd? Tenkte han skulle bli boyband-artist, tjene noen raske millioner og kjøpe sin mor et feriehus i Frankrike som takk for fremdriften. Han synger fint ÆÆ-I-ÆÆÆ-I-ÆÆÆÆÆÆÆÆ med gjennomtrengende, høy og klokkeklar stemme og har en grom teknikk på å uttale "glumglum" og "kikiki" :)

Skrevet

Altså det har vært oppdelt i 3 dager da ?? Smarta ;o))

Skrevet

Hehe, bare tuller jeg Cat :-)) Hun er sikkert kjempeflink! Og nå mener jeg det.

Hilsen den kverulerende anonyme som bare ville kverulere

Skrevet

Bare begynn du, alle begynner de et sted. ;o))

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Tvi tvi videre!!!

Skrevet

barnslige dere er " anonym er slem og har skrivefeil og er sjalu"

gosj

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...