og der kom svingen gitt.. Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 I dag fikk jeg igjen karakter på eksamen og jeg fikk f*** 1!!! D er jo litt rart.. 16 spm og eg hadde feil på ene spm. Noen som har opplevd at d på eksamen kontoret har gjort feil? Blandet min besvarelse med noen andre sin? Jeg kan jo bare ikke ha fått 1.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Det trodde jeg å! At det var toppkarakter??? Går du videregående eller høyskole?
og der kom svingen gitt.. Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2007 ja det hadde jo forklart mye.. hehe. men jeg tror 6 er topp og 1 er bunn. stryk altså..
Honningmelon Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Da hadde jeg nok tatt en telefon, hvis du mener selv at dette må være feil.
så var vi 4 Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Du sender inn en skriftlig klage så bedømmes den på nytt.
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 på høyskole er det toppkarakter. Gis kun ved helt feilfri besvarelse. Den perfekte besvarelsen. PÅ videregående er det bunnkarakter. Trodde nesten man ikke kunne få det. Det er liksom ikke noe under den. Da må man ha levert uten å svare el. svart feil på alt omtrent. -------
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Samme som jeg fikk det. Jeg har hele tiden hørt det skal mye til for å få 1...Det er bunnkarakter på videregående skole. Jeg ville klaget, evt få se oppgaven og fasiten.. Jeg sliter veldig pga det jeg å.. Er skikkelig møkk å få stryk gitt.
Pysa Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 Hvis den ene oppgaven er besvart helt feil, vil du vel stryke.
Carnivale Skrevet 22. juni 2007 #10 Skrevet 22. juni 2007 ...til opplysning så har verken universiteter eller høyskoler tallkarakterer lengre. Så 1 er nok en vgs-karakter, en særdeles dårlig en. Klag, det skader ikke!
Tøysetipp Skrevet 22. juni 2007 #11 Skrevet 22. juni 2007 Høgskoler har bokstavkarakterer og vgs. tallkarakterer.. 1 er stryk.. Om jeg ikke tar feil er det 14 dagers klagefrist.. Du kan få ny sensur på den. Da går det bedre neste gang..:-)
og der kom svingen gitt.. Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 22. juni 2007 De må jo være en feil. De var 16 spm og jeg hadde en feil. Jeg har jo kladd og oppgaver her og ser at de er kun en feil! d går jo ikke ann å stryke da!?! Sitat samboer: Her skal hode rullle!! De er et gymnsafag som jeg har tatt som privatist. Noen som vet hvor mangen % man kan ha feil for å stryke. Jeg skal ringe på mandag. Helt i sjokk jeg...
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #13 Skrevet 22. juni 2007 Det skjedde meg en gang...de hadde forvekslet papirene til meg og en med nesten likt etternavn :/
Guttemamma til tusen :) Skrevet 22. juni 2007 #14 Skrevet 22. juni 2007 Jeg fikk utdelt feil karakter ei gang!! Fikk en E på ei oppgave mappe jeg hadde levert inn... var dritskuffa, for hadde lagt mye arbeid i den.. Hadde ingen planer om å gjøre noe med det.. før vennina mi ringte på kvelden.. hun var ovverlykjkelig for hun fikk B.. ble helt sjokkert, ettersom vi skrev alle oppgavene sammen utenom en av dem (vi kan skrive sammen, men må levere hver for oss) Ringte til studiekoordinatoren daget etter, og han sjekka opp i det med meg på tråden, han ble litt sånn: eeeehh, ooops.. er vel blitt en liiiten skrivefeil her.. Så sa han at jeg kunne oppdatere sida mi, og opp kom en B på meg og:o) som læreren min sa.. en liiten skrivefeil... kanskje det er det hos deg og? Jeg strøk forresten i et fag på videregående det ene året, og jeg fikk ikke karakteren 1 da.. det stod bare "stryk" på karakteren min!
og der kom svingen gitt.. Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #15 Skrevet 22. juni 2007 så da sitter d en tulling der ute med min 5'er..
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #16 Skrevet 22. juni 2007 Men det ordnet seg for meg da jeg snakket med dem. I værste fall går det an å klage da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå