Gå til innhold

Hvem er i 1 pp?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jeg, vel å merke etter en mislykket graviditet tidligere i år..utskrapning i februar:( Men nå føler jeg meg klar til å prøve igjen.. Er på dag 3 i syklusen..Så EL om ca halvannen uke!!! Klaffet veldig fort sist, håper det gjør det denne gangen også (men at det skal gå bra denne gangen,selvfølgelig). Har vært en halvhjertet prøver siden februar, men nå prøver vi for fullt igjen:) Håper på en positiv test rundt 18 Juli!!!

Lykke til alle sammen:)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tjaa.. kan vel påstå att jeg er det... men vi prøver ikke for fullt da... tar det litt som det faller seg.

tester om en ukes tid eller noe tror jeg...

Lykke til! håper det klaffer fort for dere=)

Skrevet

Spennende da:) Håper du får en positiv test!!!

Skrevet

Hei! Jeg er i 1.pp...

Har vært der siden april, gubben har d med å være borte på EL...

Men er nå også som du på dag nr tre i syklusen, og satser på full innsats når EL nærmer seg:)

Lykke til!!!

Skrevet

Hello! jeg er også i 1 pp, EL til mandag..blir spennede,tok ei stund før spiren satt sist (16 pp),håper ikke det går så lang tid denne gangen! Trist å høre du mistet =( aldri noe gøy det!

Håper din sitter med en gang,masse lykke til!!=))

Skrevet

Helt likt vi da Trulte, så gøy:) Får håpe vi tester pos neste mnd, begge 2!!

Ja, får håpe spiren din sitter fortere denne gangen, *Vi vil bli 4* :) Man blir jo temmelig utålmodig når man prøver:)

Det var utrolig trist å miste, men har fått det mer på avstand nå, da det skjedde i Februar.. Er kjempe klar for å få en ny spire, og denne gangen skal det gå bra :D

Klem fra

Skrevet

Ja, spennende!

har du lang syklus da?

Har selv 28 dager og har kommet på dagen de to syklusene jeg nå har hatt uten p-piller....

Så håper håper, men er vel også forberedt på at det kan ta litt tid... :)

Skrevet

Hei hei.. Jeg og sambo har nett snakket om å prøve å få nr 2 i lag. Jeg har 2 fra før så for meg blir det nr 4.. Ser ut som vi har ca samme syklus så håper vi sees på første trimester snart da:) Lykke til ihvertfall!!

Skrevet

hei..vi er i vår første pp..tester om en uke ca..har testet to negative allerede..men har mange symptomer da..hehe

lykke til alle sammen...måtte spiren sitte som et skudd med en gang;)

Skrevet

tja er vel det igjen da.men prøver ikke så hardt første mnd. venter vel med å prøve skikkelig til etter mens.

hadde en sa 15. mai og 16. juni. neste gang sitter den til oss også!! tror du ikke? :)

klem...

Skrevet

Jeg er i min første pp. Har aldri prøvd å bli gravid før, så det er veldig spennende dette. Har IKM på mandag ca, hvis syklusen min er høvelig normal. Men det er jo ikke sikkert, men den som venter får se. Har lyst å teste, men vet ikke helt når det jeg skal begynne. Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg ;)

Skrevet

Hei igjen!!

Trulte: Syklusen min er på 28-30 dager ca...så vi kan teste ganske likt! :)

Solstrålen: Så trist at du har mistet!! Men, var det en liten sjanse for at du fortsatt er gravid? Får håpe det da.. Hvis ikke sitter den helt sikkert neste gang.."Alle gode ting er 3" :) Vet hvor vanvittig vondt det er å miste, men vi må bare holde motet oppe:)!!

Lykke til alle som prøver på nytt, og alle ferske prøvere!!

Skrevet

Hei,

Jeg er i første pp, men vet at vi ikke hadde mulighet til å ha sex på EL fordi samboeren min var bortreist. Dermed ble det 5 - 6 dager før.. Tross ørliten sjangs, er jeg veldig spent... Tenk om det har klaffet likevel?? Venter mensen helt i starten av juli, så det er en stund igjen enda..

Lykke til dere andre også!

Skrevet

heisann:) jeg er også i min første pp.. tror jeg er akkurat ferdig med eggløsning ettersom jeg ikke var helt i form noen dager her, med kvalme og stikkinger på den ene siden, innbiller jeg meg isåfall at det var eggløsning, så nå blir det bare spennende og se i begynnelsen av første helg i juli:)

Skrevet

Er i første pp...har ikm på søndag eller mandag..får se da:)

Lykke til alle sammen;)

Skrevet

hei:)jeg er i 1pp etter SA den 12 mai...har vel ikm ca 20 juni..lange sykluser..34-37dager...håper den sitter,men er redd for å miste igjen..

Skrevet

1. pp her også! Jeg kuttet ut pilla før denne perioden så jeg har i grunnen ikke peiling på når IKM er har jeg finni ut... he he... Men har satt den sånn ca 3. juli foreløpig så får jeg teste litt å finne ut om det er noe eller ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...