Gå til innhold

Anngående hårfarging!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt mye forskjellig anngående hårfarging og graviditet.

At resultatet kan bli annderledes.

Jeg har brunt hår og skal farge det mørkebrunt. kanjeg ende opp med oransje hår lixom?eller i værste fall at det ikke gir noe farge i det hele tatt?

Noen som har farget håret mørkere her i graviditeten?hvordan ble resultatet? jeg er 23 uker på vei.

Takk for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!!! :) ikkeno problem å farge håret når man er gravid... :) men...jeg ville anbefalt deg å gå til en frisør å gjøre d så er du på den sikre siden iallefall..

tvitvi fra frisøren ;)

Skrevet

Jeg er nå 28uker på vei og farget håret mitt og stripet det hos frisøren når jeg var ca 24uker på vei,jeg fikk ingen rare farger i det hele tatt ;O)

Men jeg ville nok som maybebaby her sier gått til en frisør,fordi dem vet stort sett hva dem gjør :o)

Lykke til :P

Skrevet

Jeg har kjøpt en farge fra loreal. tror jeg prøver med den først og skjærer det seg,drar jeg til frisør og fixer det.

Skrevet

som frisør råder jeg deg til å ta turen til en frisør så du får et vellykket resultat!

Det er ikke noe farlig å farge håret når man er gravid, skal bare være forsiktig med å få bleking og andre sterke stoffer ned i hodebunnen..

Lykke til!

Skrevet

jeg farget det mørkere brunt hjemme. å resultate ble fint,likt som alltid

Skrevet

farga og stripa det hjemme jeg også! Ingen problem her iallefall!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...