Gå til innhold

Hva slags type vitaminer bruker dere damer her i 3.trimester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags type vitaminer bruker dere damer her i 3.trimester?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møllers dobbel og Vitaminertabletter uten A og D siden det allerede finnes i møllers dobbel. Man bør ikke få i seg for mye A vit.

Skrevet

Nycomed - Gravid, Nycoplus - Omega-3 1000mgx2 og Hemofer

7 piller hver kveld.. mums

Jern tar jeg fordi jeg hadde lave jernlagre. Begynnte först med Duroferon men ble sinnsykt kvlam etter 1,5 uke. Da hadde det tatt seg opp så jeg kunde begynne med Hemofer ( den er jo ikke så sterk egentlig så den rekommenderes ikke at en tar hvis en har påvist jernmangel). Nå har jeg bra blod% så det er jo kjempebra!

Omega-3 er jo bare supert for alt! ;o)

Skrevet

jeg spiser multivitaminer, men nå skal jeg begynne med møllers tran...(blæh)

Skrevet

Har brukt c-vitamin og omega-3 med A, D og E vitaminer stort sett hele svangerskapet. Har ikke tatt noe annet tilskudd fordi jeg har et sunt og velbalansert kosthold.

Skrevet

Jeg bruker triomega + vitaplex (multivitamin). Føler meg frisk som en fisk :-))

Skrevet

Spiser så sunt jeg kan- og tar to vitaminbjørner for dagen! De er kanllgode!

Skrevet

Sanasol. Har tatt gravid-vitaminer før, men nå er den tom, og Sanasol er så mye bedre! ;)

Skrevet

Uff jeg tar ingen vitaminer....Spiser bare variert kost.går det utover barnet da????Har ikke gjort det med de tre andre heller

Skrevet

Omega 3 og spiser sundt og variert:) Alle mine prøver har vært fine gjennom hele svangerskapet på noe gjør jeg jo riktig hvertfall.

Skrevet

hvorfor folinsyre? Det er jo bare anbefalt det første trimesteret? Ikke at jeg har hørt noe om at det er skadelig å ta det lenger, men..

Skrevet

Jeg tar multi vitaminer og omega 3,6 og 9 kapsler.

Skrevet

Tar trankapsler og en multivitamintablett om dagen. Og så spiser jeg kalktabeletter fordi jeg er så plaget med kramper i bena om natten og fikk råd om at det kanskje hjelper. Vet ikke om det er noe særlig bedre, men nå tør jeg ikke slutte i frykt for å bli verre - ille nok som det er....

Skrevet

Multivitamin og Omega 3.

Er det ikke det som er anbefalt da?

Omega3 fordi det er bevist at dette er bra for barnets hjerneutvikling. Multivitamin for å sikre at vesla og jeg får i oss alle nødvendige vitaminer og sporstoffer.

Ellers spiser jeg sunt og variert (minst 5 om dagen!) og drikker masse vann :-)

Skrevet

Omega 3

Multivitaminer med ekstra vit C

Bringebærblad-kapsler (er jo ikke vitaminer da, men...)

Skrevet

ingen vitaminer:O( prøvde me kappsler me omega 3 men klare d ikke..spiser variert kost så d går nokk bra håper jeg...

Skrevet

Jeg spiser frukt og grønt hver dag + mye fet fisk. Dermed er jeg dekket opp mente legen min:) Dersom man spiser sunt og variert er det unødvendig med vitaminer i pilleform, og jeg har fine prøver enn så lenge:)

Så jeg tar ingenting!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...