Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Hei.. Jeg har klart å laste inn sanger på pc, men får bare noen få over på ipod??? (dette gikk automatisk da jeg koblet på ipod) Hvordan får jeg alle sangene over?
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Jeg gjør det på denne måten: ITunes starter når jeg kobler til Ipoden. Så går jeg øverst på menylinja og tar Import. Så velger jeg de sangene jeg skal ha. Så drar jeg ut ledningen av pcen og setter den inn igjen. Da står det Synkroniserer. Så har jeg de sangene på Ipoden Sikkert en letter måte å gjøre det på, men sånn gjør jeg det for jeg har ikke peiling.
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2007 Jeg får ikke fler sanger innpå jeg.. hvordan får jeg slettet bilder? (Er langt fra fult så jeg skjønner ingen ting jeg....
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Oj...nei, jeg vet ikke, jeg. Kan man bruke ITunes til det også tro...? Der vises vel alt du har innpå...eller...? Er ganske ny på det der skjønner du.
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2007 Jeg har endelig klart å fått inn litt mer sanger nå da.. hehe.. skal prøve å slette etterpå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå