Reveenka Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Jeg har blitt så syyyyyk....... stakar meg...............
dritgrei hei hei! Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 .... pust pes..... fjiuhh..... ååååååååååååååHOI..... sånn det var et helt tonn med sympati har du fått samme skumle skiten som alle reveungene har hatt? Hva gjør vi da da????
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 mener å huske at jeg kryssa fingrene for deg......nytta ikke det da??? huff a meg da.stakkar lille reven.du er vel pjusk i pelsen nå da..... god bedringklem ;o)
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Så så staakkars deg ! *klappe på hodet* God bedring da, håper du er myye bedre i morgen=)
Plutseliten :) Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Sånn....da har du fått maaaassse sympati og blifriskfort på kroken! God bedring til deg, vips så føler du deg mye bedre )
Karomamma Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Mange sympatiklemmer til deg, Reveenka og de syke reveungene! Måtte dere blir fort friske alle sammen!!
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #7 Skrevet 23. juni 2007 hvordan står det til i dag da?? er dere bedre? "feier bort basseluskene" klem ;o)
Reveenka Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. juni 2007 Så greie dere er! Joda, formen er i bedring, heldigvis - ser ut som jeg har sluppet unna med bare litt rusk i pelsen, så i morgen er jeg forhåpentligvis mitt gode, gamle(hehe) jeg igjen c",)
Plutseliten :) Skrevet 23. juni 2007 #9 Skrevet 23. juni 2007 Godt å høre at du er på bedringens vei Må ikke skrive at du er gammel igjen da....for da blir det bare nye innlegg på skravle/krangle om alle de syke gamle damene på modne...om hvorfor de ikke kan holde seg friske Men god tror jeg du er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå