Gå til innhold

Noen her som ikke har utdanning?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed i dag om at den siste eksamen jeg har tatt som privatist har jeg strøket på..

 

Så nå må jeg vente til november med å ta den opp igjen.

 

Da får jeg ikke kommet meg videre på skole før neste høst.

 

Men spørsmålet nå er om jeg gidder å gå et år med små jobber og eksamen i november.. Eller om jeg bare skal finne meg en jobb?

 

I tilegg mister jeg os ol i januar når guttungen er 3 år. Kan vel ikke søke om forlenget os når man begynner på skole 6 mnd etter perioden har løpt.. Så derfor tror jeg rett og slett ikke jeg har råd til å fullføre noen skolegang.

 

Men dere som ikke har utdanning og jobber? Hva jobber dere med og hvor mye tjener dere egentlig...???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du helt sikker på det?

 

Jeg var ganske sikker på at en fikk videre stønad om en begynte på skole innen 5 år etter at en begynte på OS...

Skrevet

En får os i 3 år

Men en kan få utvidet os i inntil 2 år dersom en ikke har fullført utdanning

Skrevet

Søren at nav er stengt nå. Ellers skulle jeg ringt å hørt. Kanskje det er en mulighet likevel da...

Selv om jeg har 3 år igjen av utdanningen, blir kanskje bare det siste året som blir trangt økonomisk.

 

Skal ringe nav å snakke med dem over helgen.

 

Tusen takk jenter, nå gjorde dere helgen min 1000 ganger bedre .

Skrevet

Men er ikke det sånn at du kan komme inn på skole lkevel da, hvis du skal ta den eksamenen til jul? Dersom du står til jul får du fortsett, dersom du stryker igjen blir du "kastet" ut av studie..

 

Det er iallefall sånn når man kommer rett fra VGS, men er ikke sikker på hvordan det er ellers..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...