ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Jeg trenger virkelig en god amme bh.. men hvor kan jeg finne den beste og mest kof. Jeg har stor pupper og trenger d eller e cup.. noen som kan hjelpe? er triumf sin bra?
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Jeg har triumph sin med spiler og blonder. Ikke brukt den noe særlig da...men har brukt mye triumph bh`er tidligere og har vært veldig fornøyd. Har også kjøpt en god ammebh av ukjent merke (for meg i hvertfall) i en undertøysbutikk..litt dyrt da;)
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Har kjøpt triumph-mamabel Soft N. Den fås ihvertfall til str. E. Myk og behagelig! Fås i hvitt og sees HELT ordinær ut. Liker best triumph sine amme-bh fordi de er så komfortable. Men Swegmark er heller ikke så verst.
familien kaos- komplett Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 jeg har alltid hatt store pupper og entret nå F!!! (F for faen tror jeg???- ber gudene om at det ikke skal bli enda verre når melka kommer...) Har prøvd alle amme bher med spiler som jeg har kommet over, Prøvde en fra triumph også, men puppene ble skikkelig rare... Må vel krype til korset og kjøpe rare pupper bh etterhvert, mn blir skikkelig deppa i undertøysbutikken altså. Får vel tape fast ammeinlegg på puppene og la de henge fritt:)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Jeg har kjøpt Abecita sin Linnea Maternity str 85 H Har jo bare prøvd den ikke brukt den, men det ser positivt ut. Bestilte den på nett men husker selvfølgelig ikke hvor
Merida72 Skrevet 23. juni 2007 #7 Skrevet 23. juni 2007 Har vært rundt og sett, bruker G-cup selv og det er neimen ikke mange steder de har! En spesialforretning i Oslo var utsolgt på G-Cup og anbefalte babyshop sine "Anita"-BH'er, men de er jeg ikke fornøyd med. Så da ble det til at jeg bestilte på nettet isteden, og jeg er veldig fornøyd! ENDELIG fant jeg en som passet og som det var litt hold i, og som ikke så ut som to lavoer :-) Sjekk www.underverker.no, der har de i store str. Rask levering var det også.
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 23. juni 2007 #8 Skrevet 23. juni 2007 jeg kjøpte forresten triumph bh`en min på www.timarco.no Kom vel etter en 8-10 dager;)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #9 Skrevet 23. juni 2007 Både Anna Cecilia og Bravado har gode ammebh'er med god støtte. De finnes opp til G-kopp i hvert fall. Jeg vet at en del mammatøy-butikker har dem.
Nicoline3 Skrevet 23. juni 2007 #10 Skrevet 23. juni 2007 Jeg ble anbefalt og fikk fantastisk hjelp hos LaLina i ullevålsveien i oslo. Kjøpte to like amme bher i str 85 dd i mikrofiber fra Emma-Jane. Fikk prøve alle slags typer og masse god hjelp, men falt helt for de i mikrofiber pga enkel åpning (glidlås og bøyler blir bare i veien når man har så store pupper) og meget behagelig mot huden. Var litt dyre 429 per stk, men absolutt verdt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå