Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Sambo mener at jeg skal bruke av skattepengene mine. Men vi har liksom ikke noe å bruke de på sett bort fra tull og tøys. Ikke skal vi på ferie, ikke har vi regninger, vi har alt vi trenger!! Men alikevel ble han pott hakke forbanna i sted etter at jeg sa at jeg skulle sette de inn på min sparekonto, sånn at vi har hvis noe uforutsett skal dukke opp. Det har vi sanvnet, det å ha penger i bakhånd hvis strømregninga ble høyere enn forventet eller tlfregninga eller det har skjedd noe med bilen eller ja det skjønner... Han mener blant annet at jeg skal kjøpe en ny bærbar pc til 8000,- når vi har 1 bærbar pc og vanlig pc...Det er ingenting som feiler dem og de heller ikke gammel, å de er begge hans sine, å jeg trenger ikke å kjøpe meg bærbar pc bare for å titte innom dib sitte på msn og betale regninger, det klarer jeg fint med de vi har! Men neida.... Er sint nå!!! Hvorfor skal han bli skikkelig sint på meg! Å bli en stor krangel ut av det, hallo det mine penger! Selvfølgelig har vi delt økonomi, men jeg vil ha noen kroner i ryggen !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå