Gjest Linda & AdRiaN Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 hei! er det noen som vet hvor jeg får kjøpt tripp trapp stol på nettet? har titta overalt mener jeg men... finner ikke noe.. bor på en gudsforlatt plass der vi er lykkelige over å ha internett i d hele tatt, så sjansen for å finne en barnestol er heller minimal.. derfor tenkte jeg å bestille via nett... noen tips??
Beama Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 tror ikke jeg har sett tripp trapp stol på nettet... kun andre merker. og de har jeg funnet på: www.rudo.no og www.babykos.no Vet att reflex og babykos har stolene i butikken men ikke på nett... evt. kan du jo ring å spørre om de er villig til å sende til deg=)
FrøkenSprøken Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Har du sjekka om de har i nabobyen? Jeg kan kjøre deg når jeg bare får den nye bilen min. Regner med det tar max 2 uker. Har vel ikke plass i den lille greia jeg kjører nå Hvordan går det med Adrian? Kaster opp enda?
Gjest LindeOgWill Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 www.stokke.no Muligens oversikt over hvor de selger tripp-trapp stolene. Så er det jo bare å ringe dit å høre om de kan sende. Det beste tipset er allikevel www.finn.no Om det ikke finnes en tripp-trapp-stol der, vet jeg ikke hvor du kan finne det. Et ekstra pluss er jo at du får den litt billigere. Lykke til med letingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå