Gå til innhold

Peru/Colombia?


cristina

Anbefalte innlegg

Hei

Vi er igang med adopsjonsprosessen etter 7 prøverørsforsøk, 3 SA og 1 MA. Nok er nok! Vi er klare for å bli foreldre til et adoptert barn og gleder oss veldig. Men vi står og vakler mellom to land, Peru og Colombia. Kjenner mange som har adoptert barn fra Colombia, men vet lite om Peru. Noen som har adoptert fra Peru og som vil dele litt info med oss?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei, min søster og svigerbror har adoptert fra colombia, de fikk en nydelig gutt.. helt hæli.. men dem vakla slik som dere mellom peru og colombia.. men etter mye tenkting og prating med andre ble det ikke peru..

Å nå 3 år etter skal dem igjen adoptere,, å ingen tvil om hvor sier dem.. colombia.

men det er jo opp til hver og en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg velger å være anonym nå fordi det jeg kommer til å si kan komme lit stygt ut. Jeg er selv fra sør amerika. Ikke colombia heller ikke peru, men hadde jeg vært dere hadde jeg valgt colombia uten tvil. Ikke at jeg har noe imot peruanere. Har ikke no imot noen som helst folkeslag, men det sies og menes i sør amerika og etter min personlig mening at peruanere er mindre "pene" enn resten av landene. men kanskje det ikke har noe å si..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ble Colombia på oss. Vi tok valget for en tid tilbake, før jeg hadde sett svarene som lå her til meg. Det føltes riktig med Colombia, så valget ble plutselig så enkelt.

Nå er det bare å få ferdig papirarbeidet i Norge og så er det godt og vel 2 års ventetid før vi får hente barnet vårt hjem fra Colombia. Det er kjempespennende, men ventetiden føles laaaaaang.

 

God sommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...