Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plages jo endel med bekkenet og smerten har sittet på høyre side helt siden uke 6, er nå 14+1.

De siste dagene har smertene krøpet mer gradvis over mot venstre side også og hele korsryggen har murret og vært øm!

I dag gikk jeg og gutten min til butikken for å handle litt. Veien til butikken er ca 100m lang...en fin liten trim! De siste 50meterne på hjemveien er nedoverbakke... Handlet ikke så veldig mye men fordelte det alikavel på 2 poser for å belaste jevnt når jeg gikk... Det gikk helt fint å gå på flatmark, men da jeg begynte å gå nedover fikk jeg intense smerter i korsryggen og bekkenet, kjentes ut som noen stakk en kniv inn i halebeinet mitt for hvert lille museskritt jeg tok =(

Heldigvis var naboen ute og kom meg til unnsetning og bar varene hjem for meg...følte meg så TEIT!! Klarer ikke å bære 2 lette bæreposer i nedoverbakke engang og jeg er bare 14+1, lurer virkelig på hvordan dette skal gå...?

Og det verste er at folk som ikke har opplevd bekkenløsning selv tror at jeg overdriver og ikke tar meg på alvor..(det føles iallefall sånn, mulig jeg bare er nærtagende)

Snufs =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner hva du mener ja.. har også fått så frykteli vondt, men på fremsiden jeg da.. føler meg som en idiot når jeg går.. skulle tro jeg var gravid i 12 mnd eller noe sånt, og jeg er bare i uke 19!!

Ikke morsomt i det hele tatt!!

Så jeg føler med deg!

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Nedoverbakke er jo det værste som finnes! I alle fall når det gjelder min bekkenløsning...sist gang jeg gikk en nedoverbakke så gikk jeg den baklengs! Da føler en seg rimelig teit, men jeg gjør alt for å unngå BL-smerte for den er værre enn rier! Å bære poser er heller ikke så enkelt, selv om dem er lette, så anbefaler ryggsekk.

 

Teit at du opplever at folk ikke tar deg på alvor...barnefar hadde og har store problemer med å skjønne at jeg ikke kan gå like fort som ham, og han klager alltid over hvor sakte jeg går!:-/ Men koselig nabo du har i alle fall!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...