Ella <3skatten min<3 Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Sånn - da slipper jeg å gå rundt å lure lenger. Reiste til legen i går (torsdag) og gikk tatt en urinprøve- som ble positiv, snakket med legen og ble undersøkt osv - og han mente jeg definitivt var kjemisk gravid. Har IKM nå på søndag og fikk beskjed om å vente på TR, som han mente ville komme ganske snart. Fikk videre beskjed om å ta en CB- test etter TR hadde vært på besøk, bare for å være på den sikre siden. Og joda - våkna i dag og da hadde TR kommet på besøk, som lyn fra klar himmel. Har noen helt forferdelige mens-smerter nå, aldri kjent maken, så ligger rett ut på sofa`n og synes fryktelig synd på meg selv. Skal ta en test så snart TR har dratt igjen, for å være på den sikre siden som legen sa, men er nok ikke noe baby her sånn som jeg blør. Men nå veit jeg i hvertfall at jeg kan bli gravid (må jo vinkle det positivt). Har bestemt meg for å gjøre kroppen klar til å bli gravid om ca 1års tid, etter jeg er ferdig med studiene. Går jo 2timers tur med vofsen min hver dag, men skal i tillegg begynne å svømme 2ganger i uka, og legge om kosten. Har begynt å ta vitamintilskudd og tran og linfrøolje. Så nå skal jeg bli sunn og sprek, slik at kroppen er klar til et svangerskap :) Litt mer gøy å spise sunt når man vinkler det på den måten, kjenner motivasjonen er på topp :) Ønsker alle prøvere her inne lykke til :) sender babystøv til dere alle, ikke gi opp :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.:::::::::::::::::
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Tanta er på besøk denne helgen hos meg også. Hadde SA 29/5, og etter som jeg har skjønt er dette ganske vanlig den første tiden etter en fødsel. Var jo bare 9 mnd etter jeg fødte ei velskapt datter. Men jeg vet i alle fall at kroppen kan som du sier! Kunsten å tenke positivt veit du. Har også begynt å innføre litt sunnere vaner her i huset. Til høsten når jeg skal begynne å jobbe igjen (les:bedre råd) skal jeg begynne å trene der jeg trente før jeg ble gravid. Målet mitt er å ta av en del kilo. Skal ta litt tilskudd av oljer og vitaminer også. Går for tiden 4-5 45 min-turer i uka. Håper alt går bra for deg, og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå