Gå til innhold

til dere som har både gutt og jente...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det forskjell på trass fra jente til gutt? Er jentene "roligere" enn guttene, eller dette en myte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min er harmonien selv, mens jenta, nr 2. Er en krutttønne av dimensjoner:/

Skrevet

Jeg har ikke merket noen forskjell ennå ihverfall, men gutten er bare 15 mnd ennå da. :)

Skrevet

Hos oss er dette en myte. Jenta (eldst) er fullstendig turbo og det har hun vært siden hun var i magen min. Gutten er langt roligere (takk og pris!). Han er den typen unge man lett glemmer, for han er så stille og rolig (unntatt de dagene alt er krise og kun mamma er god nok, da får jeg ikke fred for han vil bare sitte på fanget og kose).

Skrevet

Har en gutt som er eldst, aldri hatt så mye problemer med han.

Han er lett å få med på ting stortsett og ikke hatt så veldig mye trass. Er 3,5 år..

Jenta mi er 1 år og 2 mnd, hun er kjempe stri! Skriker hvis hun ikke får vilja si, gir seg aldri og prøver igjenn og igjenn.... Skikkelig sinne og veldig bestemt!

Så her i huset er gutten absolutt roligst.

Skrevet

Når du hører hva folk forteller om ungene sine, så tror jeg dette har mer med personlighet enn kjønn å gjøre. Sønnen vår er forholdsvis rolig og sindig og tar ofte imot forklaringer og har sjelden vært spesielt trassig. Mens hans lillesøster er mye mer "jobb" å hanskes med. Meget bestemt og har perioder hvor hun trasser på alt og brøler og griner. Noe helt annet enn sin storebror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...