Gjest thricane Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 vet dere, jeg forstår meg faktisk ikke helt på enkelte her inne? hvis en mann er utro, og den forlatte eller bedratte skriver om det her inne, blir mannen uglesett, kalt både det ene og det andre osv.... nå er det ei dame som er gravid, med en annen. og her kommer folk til og med med forslag som å ta abort og ikke si noe.... f eks....stakkars, klem til deg....huff, for et vanskelig valg.. hva i alle dager. eier man ikke moral her i verden. er det ingen som tenker på at den lille natten kan ha dratt med seg smitte av både det ene og det andre? er det virkelig et alternativ å holde slikt hemmelig? vet dere, jeg synes faktisk det burde være en straff for å utsette andre mennesker for slikt. en ting er å drite seg ut, en annen ting er å skjule det, med mulighet for å skade andre uskyldige... skjerp dere...
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 For meg er ikke utro damer et spøtt bedre enn utro menn. Dømmer dem akkurat like hardt. Med det velger jeg helst å ikke svare sånne tråder. Blir sikkert noe ufint i andres øyne... ;0)
harengutt Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Helt enig HI! Skjønner ikke at ikke flere syns at hun skal fortelle det, og hun lurer bare seg selv med å fortsette i forholdet. Noe må være galt siden hun er utro og hun bør vokse opp og konsentrere seg mer om ungen og mindre om sex and alcohol!
Sjefsmegga Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 tja...man får vel kansje litt overbærende sympati kansje? Uten at jeg forsvarer utroskap...ethvert forhold der sånt forekommer bør vel revurderes...
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 enig med deg beiben, men det gjelder jo ikke bare utroskap, her inne florere dobbeltmoralen.. men blir kanksje sånn når man kan være "anonym" og si det man vil..
Gjest thricane Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 puh, beiben puster lettet ut her:) da var det ikke bare meg som stusset over svarene på andre innlegget. hehe.burde nok gjort som deg chanelle, og holdt meg unna diskusjonen, men mitt pms humør tillot ikke det i dag:)
snurkle Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Det er vel mer snakk om å ikke sparke den som ligger nede... Slik oppførsel er forkastelig, men er vel liten nytte i å kjefte på vedkommende i etterkant. For heller håpe folk tar lærdom av sine (dyrekjøpte) erfaringer. Utroskap er noe som skjer hele tiden, er nok mange her som har opplevd det. Kanskje noen av sympatierklærerne har vært i samme situasjon? Bare en tanke...
Gjest thricane Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 kan nok være at man ikke kommer langt med pekefingeren bestandig, det må sikkert jeg minne meg selv på mange ganger når min sønn kommer i tenårene.. men det jeg ikke fatter er hvordan noen kan seriøst stå for at man skal holde noe slikt hemmelig.... man blir jo satt i fengsel for å snyte andre for penger, mens om man faktisk risikere helsa, kanskje muligheten for å få barn eller enda verre, en del år av livet til en annen person, med full viten om det, og holder det hemmelig, så er det greit....? hvordan kan man ha forståelse for noe slikt?
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #10 Skrevet 22. juni 2007 jeg og holder meg unna de innleggene, MEN det er ikke alltid da. noen ganger blir jeg så provosert at jeg bare må svare hehe.. men er ikke så mye her på dib lenger, ble for mye mas og kjas og dritt kasting her en periode.. er ikke hårsår, men folk dømmer jo alt som ikke er a4 så fort de klarer her..
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #11 Skrevet 22. juni 2007 Kunne ikke vært mer enig (men så var ikke jeg særlig snill i svaret heller ;-) )
Honningmelon Skrevet 22. juni 2007 #12 Skrevet 22. juni 2007 For meg er utroskap like ille enten det er mannen eller dama som gjør det. Har ingen sympati for hun det er snakk om i det andre innlegget.
*Olivia* Skrevet 22. juni 2007 #13 Skrevet 22. juni 2007 uansett hvem som er utro syns jeg det er bare trist. Med et lite barn i midten, ja da blir det bare leit uansett hvem som har skylda.... Tror nok den som straffes ved at det blir holdt hemmelig er den som må gå å bære på den, selfølgelig visst ikke noen er smittet av sykdommer el lign. Dersom det blir fortalt åpent og ærlig så er det ofte den "uskyldige" part som blir "straffet"..Trist uansett
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #14 Skrevet 22. juni 2007 Jeg er heeeelt enig. Må også si at det ikke er en unnskyldning å være tenåring. Når jeg var 19 år hadde jeg faktisk så mye vett og moral at jeg aldri kunne ha vært utro, jeg kunne iallefall ikke holdt en graviditet skjult. Rett og slett forkastlig.
suseduse Skrevet 22. juni 2007 #15 Skrevet 22. juni 2007 Jeg er VELDIG i mot utroskap, men syns helt ærlig det er forskjell.. Et ligg i fylla kunne jeg KANSKJE tilgitt, men er man utro over lengre tid syns jeg er råttent... Og hun det er snakk om hadde driti seg ut i fylla, og angra forferdelig... Man må se an situasjonen litt syns jeg..
Gjest thricane Skrevet 22. juni 2007 #16 Skrevet 22. juni 2007 som jeg sa, en ting å drite seg ut.... det er når man velger å dekke over det i ettertid at jeg grøsser. holde den andre for narr. er ikke helt med på hva du mener m å se ann situasjonen..? mener du om man skal tilgi eller ikke? eller om man skal fortelle?
Gjest thricane Skrevet 22. juni 2007 #17 Skrevet 22. juni 2007 jeg så det spetakkel:) vet du, jeg ble litt lettet over at vi var flere som reagerte sånn..
suseduse Skrevet 22. juni 2007 #18 Skrevet 22. juni 2007 nei, jeg mener at sannheten alltids er best, hvertfall i denne situsjonen.. men ikke min avgjørelse.. men jeg hadde ikke klart å leve på en så stor løgn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå