Tineh Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Er det noen som har fått dem i dag? Bruker alltid å få dem fredag når utbetdatoen er på mandag, blir stressa av sånt jeg. Har fått inn penger men tror det er skattepengerne. Når dere ringer kontofonen sier dem da at skattepengene regnes som pensjon/trygd? Betyr mye for meg dette (sikkert merkelig for noen) men håper virkelig noen kan hjelpe med noen svar? Setter STOR på hjelp
pøber´n & je Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Det er nok rehabpengene, for på kontoen min så står det skatt
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 jeg kan gå inn på nettbanken min og sjekke om det står noe.. Venter også begge de i dag.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Stod ikke noe, men vil gjette på at det er skattepengene. Rehab. kommer vel på mandag. Hvis ikke har jeg ikke betalt skatt av rehab denne mnd. og det er jo litt rart..
Tineh Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2007 ja, gjør det i nettbaknken min står det bare reservert ikke bokført, til de har oppdatert, noe som kan ta flere dager...trege banken... fått mer rehabpenger denne mnd enn ellers da? for her stemmer ikke beløpet helt. Blir nervøs av mindre joo
Tineh Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2007 Er det jeg lurer på også, om det er en skattefri mnd for rehabpengene? Ble nevnt til meg før i dag, men vet jo ikke... Penger er stress når man får dem og når dem ikke får dem. Kan jo ikke gjøre noe før jeg vet at alt er på plass..
Meandmyprincess Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Jeg har fått rehab.pengene i dag..fikk mere enn jeg pleier.Kanskje det er halv skatt eller no??
1881 Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Rehab pengene er skattefri i juni måned, samme med uføretrygd! Så nå kan dere kose dere litt ekstra!
Tineh Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. juni 2007 åh...devil!!! Tusen takk for svar, et ypperlig svar faktisk! ) Da kan je vente på skattepengene uten større bekymringer, de kommmer vel over helg de da. Tusen takk igjen;)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå