ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 noen vennepar av oss har nå er gutt på 1mnd men da han var 2-3 uker var de sååå slitne at bestemora måtte ha han en natt for at de skulle få slappe av..bestemora er der heeeeele dagen og hjelper i tillegg.. vi har to jenter på 2mnd og har hatt pass for de i 2-3timer da vi var ute å spiste en gang.. er det vanlig med pass tidlig eller er er det vi som ikke hat hatt mye pass bare..hmm..
lifa og Eline Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Nei, for helt frem til snuppa var 9 uker var det mating med 45-60 min mellomrom ra kl. 06.00 og til rundt 23-24 på kvelden så det orket jeg ikke. Men da endret det seg med mating hver 2. time så når snuppa var 3 mnd. fikk jeg begynt å tren eog naboen passet henne mens jeg trente. gikk også på kveldskurs over 8 ganger når hun ble 3.mnd. Er 16 mnd. nå og har ikke hatt henne på overnatting enda. blir ikke før til høsten ettersom reisesenga hennes blir stående på hytta til sesongen avslutes i høst.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Tror det varierer veeeldig... Noen har jo ikke akkurat høy terskel for hvor mye sliten de makter å være;0) Personlig mener jeg at småbarnsalderen = sliten (i mindre/større grad..) Vi har ikke hatt mer enn sånn timespass da ungene har vært SÅ små.
Gjest otilie79;) Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Minsta mi er 4 mnd nå, og har vært borte fra henne 45 min for å ta sol en gang.. Ellers har hun vært hos meg hele tia:) Har hatt henne i barnepassen på treningssenteret etpar ganger også da.
Hidjey Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Jepp. Ikke fordi jeg var sliten, men fordi jeg skulle på jobb
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2007 våre får mme..er annerledes med passing å sånn da ja..litt lettere..men er jo kjekt sånn sett da..
snurkle Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Minsten sov borte første gangen når hun var 4 uker. En kjempeivrig farmor, og vi var (og er) bare takknemlige :-)
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 En venninne av meg sendte bort babyen sin i ÉN uke da hun var 6 dager gammel orket ikke ha henne hjemme.... Var med noen venner en kveld i 4 timer da Emma var 2 mnd gammel, kusinen min passet henne hjemme hos meg. MEn jeg klarte ikke kose meg i det hele tatt, så tok første buss hjem :-/ Emma sov borte første gang da hun var 6 mnd gammel.. Da sov hun hos mamma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå