nurket4a Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Har ikke peiling på hvilke som er bra eller hvilke jeg skal styre unna. Noen med erfaring? Vet dere om noen tester som er gjort?
DoubleTrouble Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Hei! Vi har kjøpt Be Safe Izi Sleep til våre tvillinger. Det skal vist være den eneste bilstolen som kan legges helt ned. Det er litt kjekt hvis du er borte og barnet sovner. Barn skal jo ikke sitte for lenge i bilstoler p.g.a.ryggen, men med denne går det bra. Den har kommet best ut i test to ganger før. I år tror jeg den kom på en andreplass i testen. Eneste minuset md den er at den er litt tyngre enn andre stoler. Tror den veier rundt 3 kg.
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Sjekk testen til Forbrukerrapporten. Maxi Cosi kommer best ut der.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Vi har kjøpt maxi cosi. Hadde i utgangspunktet tenkt på BeSafe men syntes maxi cosi sin var mye lettere og nettere å håntere. BeSafe sin kan jo uansett ikke legges ned før man tar den ut av bilen så det hjelper ikke på hvor lenge man kan kjøre. Maxi Cosi sin kom best ut i Forbrukerrapporten sin test av bilstoler. http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/1.2530990 http://forbrukerportalen.no/Tester/2007/1179829007.37
*RutIetutt* Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Har også kjøpt Maxi cosi - dette er jo et bra og lett sete + at det passer til vognunderstellet vi har kjøpt....det savnet jeg sist...(hadde Maxi cosi da også - men eldre utgave som vi lånte og ikke passet til vogna vi hadde da).
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Har kjøpt logico s fra akta graco. Den kosta 1600 med base. På tilbud nå i juni. Den var ikke med i forbrukertesten nevnt her ovenfor, men skal visst ha kommet godt ut i andre tester. Har også kjøpt trille av samme merke som man kan sette bilstolen oppi. Det er et sånt travel system. Virker veldig bra.
Caelyn Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Har kjøpt Akta Graco Logico S med base til å feste i bilen med vanlige bilbelter. Kostet 3599 på kampanje hos vår lokale babybutikk så kjøpte den der. Fåes for rundt kr 2000+ ellers.
Mamma til Nathaniel Skrevet 23. juni 2007 #9 Skrevet 23. juni 2007 Vi har valgt å leie bilsete fra IF. Har fått BeSafe Izi Sleep; nytt og ubrukt sete. Betaler kun 79,- kr pr mnd, og setet byttes kostnadsfritt inn i nytt og større sete når det er for lite. Det siste setet vi leier (største størrelse) får vi til odel og eie. På denne måte slipper vi også jobben med å selge setene etter hvert som de blir for små. Er ikke dette et genialt tilbud, så vet ikke jeg.. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå