Motti Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Hei, jeg har holdt til på Gravid-moden alder, og det er nesten litt trist å ikke høre til der lengre...Men jeg fødte jo 2.juni, ei fin jente, selv om hun fikk en tøff start. Har skrevet om det på g-moden alder, så tar ikke den historien om igjen nå,føler også at det er et tilbakelagt stadium, merkelig nok. Nå koser vi oss bare med den nydelige jenta vår, så det er ikke sikkert jeg blir så veldig aktiv her med det første. Men håper det er like hyggelig her som på g-moden alder! Ha en fin helg (i regnværet som her)!
Reveenka Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Kos deg med det lille gullet! Og det er veldig trivelig her, du slipper kanskje ut igjen nå ungen(e) skal konfirmeres - eller ta lappen - eller når de skal gifte seg...! Og det har jo kommet fler fra gravidsiden i det siste, så da har du jo "kjente" her også c",)
dritgrei hei hei! Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 velkommen velkommen til store og til små.... tenk liten baby.... min blir ett år om to dager, og det er helt sykt, det stemmer ikke inni meg, men det stemmer fint utenpå, for hun er søt og stor og sier DÅKKA DÅKKA DÅKKA, uten at vi vet hv det betyr, men hun mener det altså :-) En tøff start er i grunnen ingen forundt, men om du kun koser deg nå, så håper jeg ta alt har gått fint sånn i den korte ettertiden. Vi koser oss her inne vi, det er ikke så full fresogfartetet for tida, men det er jo sommer så.... kos deg med lille babyen din! :-)
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 hei,og velkommen hit. gratulerer så mye med den lille.
Natteravnen* Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Heisann og velkommen hit. Trur nok du vil trivast her, vi er mange til vanlig men lit rolig her no i ferien. Gratulerer med jenta, og god helg til dokke også!
Plutseliten :) Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Hei! Velkommen og gratulerer så mye med tulla!
Karomamma Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Hei på deg! Gratulerer med nurket og velkommen hit
coscos Skrevet 23. juni 2007 #9 Skrevet 23. juni 2007 Gratulerer så mye med jenta! Har ikke vært så mye inne på BIM i det siste, så svarer deg her. Har heller ikke fått lagt ut så mange innlegg her heller, da lillegutt krever sitt :-) Kos deg videre med jenta, og så "snakkes" vi nok mer her inne etterhvert!
Trollmora Skrevet 25. juni 2007 #10 Skrevet 25. juni 2007 Gratulerer med liten jente og velkommen inn hit! Her er en perfekt plass for voksne, modne, umodne, barnslige, glade, triste, lykkelige, sinte damer som akkurat nå er i feriemodus:o)
Lunas gutt f:11.06.07 Skrevet 25. juni 2007 #11 Skrevet 25. juni 2007 Jeg tror ikke jeg fikk gratulert deg på BIM- Gratulerer med en liten jente! Jeg har selv nettopp flyttet over og føler meg allerede veldig vel her inne :-))) Vi sommermødre har jo masse fint å se frem til!
Motti Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 26. juni 2007 Hei, gratulerer til deg også, ser nå at du har fått en gutt! Bare regnværet gir seg, blir det en fin tid fremover nå. Håper på 23 grader og sol!
Lilleprins og mamma Skrevet 26. juni 2007 #13 Skrevet 26. juni 2007 Hei Mamma-i-juni! Igjen gratulerer med jenta di og velkommen inn hit. Jeg har hengt her en stund men har ikke vært så veldig aktiv. Lilleprinsen min blir bare mer og mer våken på dagtid og smiler mye til mamma. Det er helt ubeskrivelig. Han er 10 uker i morgen. Ukene går så fort... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå