vic_89 med prinsen Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 jeg har ikke fått innvilget keisersnitt selvom jeg lider både av fødselsangst og vanlig angst og har vært utsatt for overgrep. dette er på kk. grunnen var at "statistikken" viste at det pleide å gå bra, noe som ikke hjelper meg på noen som helst måte. jeg vil derfor prøve å bytte sykehus til voss sykehus. noen som vet hvordan man gjør det og når det må gjøres? har bare 3 uker til termin, så det haster!
~Simelisa & Marina~ Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Heisann... Da må jeg vel si velkommen i klubben til de som har fått avslag på KK da, jeg er selv i samme situasjon men jeg skal opp i gjen på en ny samtale på mandag... Det som du BURDE gjøre er å få jordmora di til å sende en henvisning der hun skriver hvorfor du ønsker også kan du få fastlegen din til å attestere at du trenger ks... alle midler må til, i allefall på Haukeland... Ønsker deg så masse lykke til og at du får d slik du trenger å ha d... sender masse klemmer og tanker til deg ) Klem
vic_89 med prinsen Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2007 tusen takk! ja jeg skal gjøre det! jeg synes det er så dårlig altså.. det er jo ingenting som regnes som gyldig grunn, med mindre det er noe fysisk. tenker legene på at fødsel faktisk kan være og er en mental påkjenning også? har fått psykologen min til å skrive en attest som jeg skal levere til dem, håper det har noen virkning. lykke til, og håper det ordner seg for deg også!! klem<3
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Jeg bare MÅ ha et lite utbrudd nå! HVA FAEN I HELVETE ER DET SOM FEILER LEGENE VED KK??? Har de hodet såpass stappa inni ræva at de ikke ser menneskene rundt seg? Er dette menn som ikke har blitt utsatt for noe, og som aldri trenger å tenke på hvordan det er å føde? Hvis vaginal fødsel skal være så jævlig bra hvorfor er det jormødre og leger overrepresentert når det gjelder KS? Og er det virkelig bra for fosteret at moren går rundt i 9 mnd og engster? NEI! Er det bra for barnet at moren blir tvunget til noe hun så absolutt ikke vil igjennom? NEI! Kommer dette å ha ettervirkninger til de grader for moren (og dermed barnet)? JA! Faen ta de jævla legene og jordmødrene som bestemmer seg for å overgripe seg på gravide for å holde KS-tallene nede slik at de kan fritt frem ta det selv fordi de helst ikke vil ligge halvveis nakne rundt kollegaene sine.
vic_89 med prinsen Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2007 ja, jeg er ganske irritert jeg også! det virker ikke helt som om de har meg og mitt barns beste i tankene når de tvinger meg inn i en slik situasjon som gir stor risiko for at jeg ender opp i en ny depresjon. det er jo veldig ønskelig når jeg skal ta meg av en nyfødt baby. hvis ikke jeg blir hørt i det hele tatt der vil jeg faktisk ikke føde der.. da føder jeg heller hjemme. og jeg driter i hele epiduralen, for det er ikke smertene jeg er redd for..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå