Ballongmage Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Noen som har tatt det? Lurer på om det er vondt,operasjonene,etterpå? Må en ha tamponger lenge i nesen? Anbefal en klinikk?
BettyBoob Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 mener du plastisk kirurgi? da vil jeg såfall anbefale Colosseumklinikken (tror de utfører rhinoplastikk). Men husk at det er ikke lett å få ønsket resultat. Veldig profesjonelle!!
Ballongmage Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2007 Ja,skulle rettet opp og forandret litt.. Er det oftedet blir misslykket? Redd for å bli mer missfornøyd enn det jeg er,eller at nesen blir helt feil til ansiktet,at jeg ikke kjenner meg igjen.. Kan jeg spørre om du har gjort det?
OsloMor Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 For å si det slik:Jeg er veldig fornøyd med utseendet til nesa mi, men den er jo defekt. Jeg skulle ha operert den fordi jeg har skjeve neseskilleveggerog ikke får puste særlig godt gjennom nesa og har derfor kronisk bihulebetennelse. MEN, ALLE jeg snakker med (også fastlegen min...) sier at det er veldig vondt, ofte mislykket også MÅ man bli tamponert, i tillegg til å være sykemeldt i 14 dager. Jeg TØR ikke rett og slett.
Ballongmage Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2007 Redd for at det ikke blir bra. Men på sidene til klinikkene står det at det ikke er så vondt...hm.. får smertestillende så mest redd for resultatet og om det er grusomt å gå med tamponger og ikke kunne pust med nesa en uke etterpå..
Gøril (210406) Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Hei, jeg har tatt neseoperasjon og det gjør veldig vondt. Her også er det medisinske årsaker til at en neseoperasjon har blitt gjort. Vises ikke utvendig at den er blitt knekt og fiksa på, men her ble ikke resultatet helt bra da neseskilleveggen gled litt tilbake igjen. Jeg syntes det gjorde fryktelig vondt og har derfor nektet å ta en til. Jeg var øm i og ved neserota i mange mnd. etterpå. Du fjernet sting (hvis du må sy) og tamponger etter noen dager. Du må i tillegg gå på antibiotika grunnet stor infeksjonsfare. Men som sagt, jeg ble bedre men ikke bra. Ikke alle trenger å ha like vondt etterpå. Må også nevnes at dem renset bihulene mine i tillegg...
Ballongmage Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2007 Off det hørtes ikke godt ut... Blir vel aldri til at jeg tør å ta en operasjon..men mange som gjør det i usa da? Min er skjev og puster godt bare på ene siden..også vil jeg fikse noe kosmetisk..men om det ikke blir bra og fryktelig vondt er det vel bedre å lev med den en har..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå