Malla86&Amalie07 Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 barnefaren ikkje vil vere med på fødselen alikevel.. Grunnene var at da va jo ikkje han so skulle føde, so kofø trengte han og at han ikkje hadde lyst..
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Har han sykehusskrekk? Skrekk for blod? Har han fødselsangst? For det kan menn godt ha!
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 huff.. sa han ikke noe mer? var en skikkelig dårlig gjort av han..
Malla86&Amalie07 Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2007 Han sa at sjukehus gjer han kvalm, men da blir eg og. Ellers so sa han ikkje noke meir. Eg blei skikkeleg lei meg og skuffa.. Terminen er i morgen..
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Oj, det var jo litt sent å si ifra da! er det pga angst/skrekk eller bare fordi han ikke gidder? bor dere sammen/er dere sammen? får du noen andre til å være med deg nå da? uff, stakkars deg =(
Tpop Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Du får få han til å lese litt i de svangerskapsbøkene vi har fått i begynnelsen i svangerskapet ang fødsel. Det er faktisk ikke bare han dette gjelder. Det er godt å ha den man vil dele alle gleder og sorger med under en fødsel, uansett hvordan fødselen går. Du får sette det på spissen, at ikke alle fødsler går knirkefritt....(ikke for å skremme deg, men kanskje han ser da flere sider enn at han blir kalm av sykehus.) Det kan hende det er en unnskyldning også da for at han er livredd også da....ikke så lett å stå og se på sin kjære i den situasjoenen. Så jeg forstår at det kan være SKREMMENDE. Lykke til:)
Malla86&Amalie07 Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2007 Me bur ikkje sammen no lengre. Budde sammen fram til mars i år. Me blei sammen igjen etter ein mnd, men me flytta ikkje sammen. Grunnen me flytta frå kvarandre var at han holdt på med andre jenter via msn og da har han begynt med igjen. Så no gidde eg ikkje meir..
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Da er det kanskje like greit å droppe hele fyren og ta med deg ei god venninne eller noen i nær familie på fødselen!
Malla86&Amalie07 Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. juni 2007 Mamma sa at ho kunne vere med. Men helsen hennes er ikkje heilt bra, så me få sjå. Dette skal eg klare :-)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 22. juni 2007 #10 Skrevet 22. juni 2007 Det kan en vel ikke annet enn respektere... Sa til mannen her i huset første gang, at jeg ville ha ham med, men at jeg respekterte om det ble for tøft etterhvert, og om han måtte forlate. Vi kan jo ikke tvinge dem, vettu... ;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå