Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 ...men desverre ikke alle. Er jo ikke egentlig et krangleinnlegg dette her, men må bare si i fra. Jeg har "hengt" her på bim i 3 år snart - og har observert flere ganger samme nick som opplyser om at hun er gravid med så mange ulike uker hver gang at det rett og slett ikke er mulig at hun snakker sant. Samme nick kommer også ofte med veldig veldig rare spørsmål, og skirver på en svært merkelig måte. Kom på dette da jeg så et innlegg fra henne på skravle nå. Er jo klar over at det er sånn nettverdenen fungerer - det er jo absolutt ikke alle som er den de utgir seg for å være, men likevel synes jeg det er så ubehagelig. Særlig siden jeg ser så mange som svarer, prøver å være snille og behjelplige, men aner jo egentlig ikke hvem de svarer... Egentlig er ikke dette noe å henge seg opp i - men håper dere ærlige mennesker der ute er litt observante dere også
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Yep vet hvem du snakker om. Ene uka er hun i samme uke som meg, andre uka er hun to eller tre uker forran, for så å være i samme uke som meg igjen. Og vi er fler som har lagt merke til denne dama. Men hun holder god underholdning da, med alle de rare spørsmålene... Mye av det hun skriver er jo så merkelig at man bare må le!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Hvilket trimester er hun på for tiden? Er det lov å si det?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 I følge det siste innlegget så er det vel tredje...
Jumpy Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 He he.. jeg er ikke nok inne på Skravle til å få med meg sånt jeg. Henger mest på MiK-forumet. Er det noen av dere som tørr fortelle meg hvem dette er? Evt. sende en melding til meg, så slipper nicket og tas opp her. Kunne være litt morsomt å lese innleggene hennes, siden det beskrives som god underholdning )
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Hun har hvertfall vært her så lenge jeg har vært her - altså 3 år. Og alltid gravid i en eller annen uke. Ekstrem abortmotstander - hender hun er på abortforumet for å kalle folk mordere etc. Virker ganske psyk spør du meg - men ja, litt god underholdning egentlig:) Mener hun skrev at hun var 38 uker på vei nå, så da holder hun vel til på 3.tri.. Men synes egentlig bare å ha sett henne på skravle og abort... Men så er ikke jeg så mye inne på trimestrene heller da
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Hvem er det dere snakker om, blir litt nysgjerrig.. hehe
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #8 Skrevet 23. juni 2007 Skulle gjerne sagt det, men har ikke lyst til å skrive nick her... Får prøve å holde meg til reglene:) Med du kan jo søke litt da - hun var 38 uker på vei i siste innlegg, og klaget over vannkopper!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #9 Skrevet 23. juni 2007 Jeg så ett innlegg om en som klaget over vannkopper men der sto det at hun var 39 uker på vei. kan det være henne? Ble bare så nygjerrig nå jeg.....
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #10 Skrevet 23. juni 2007 Jeg er så dritt lei den dama at jeg ikke gidder å ta henne alvorlig lenger. det var nok hun som kom med trådene om at hun ikke fikk huske av bestemoren også. og hun er livredd vannkopper.
M&MH Skrevet 23. juni 2007 #12 Skrevet 23. juni 2007 haha...jeg blir også nysgjerrig:-D så mange gale mennesker her i verden...men hun har det kanskje ikke så godt med seg selv,og da blir det jo bare trist...man vet jo ikke hva det er! Kan jo være en liten unge også for den saks skyld. jaja..
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #16 Skrevet 23. juni 2007 Jepp - riktig dame:) Og ja, mulig det stod 39 uker...-husker ikke helt. HI
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #17 Skrevet 23. juni 2007 Å der var det et nytt innlegg ja,skjønner hva HI mener. Hmm,mye rart.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #19 Skrevet 23. juni 2007 Oj, for et interessant tema.... Er det forresten noen her som skal drikke Pepsi Max i kveld??
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #20 Skrevet 23. juni 2007 oi svarte jo akkurat på innlegget hennes jeg, var litt slem men...da gjorde vel kanskje ikke det så mye;) Hmmmm jeg tror jommen jeg skal ta et glass solo i kveld jeg.....
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #21 Skrevet 23. juni 2007 Nei, ikke slemt i det hele tatt. ;o) Selv tror jeg at jeg går for Farris Bris med lime.
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #22 Skrevet 23. juni 2007 Jassåja...det høres spennende ut, har hørt med samboeren min nå og han skal drikke øl og KANSKJE en kaffe med baileys... Men det var litt uklart.
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #23 Skrevet 23. juni 2007 Samboeren min er på jobb, og går natt. Så for han blir det kun kaffe i pausene. Kanskje han tar et glass juice til maten.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #24 Skrevet 23. juni 2007 oink oink er ikke gravid...:-))) står i andre innlegg at hu ikke er det
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #25 Skrevet 23. juni 2007 anonym fra 22:11 igjen.. Jeg blander oink med en annen pasient her inne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå