Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Jeg bor i et borettslag med fellesvaskeri i kjelleren........ELSKER lukten der nede av mur og fukt...............og må ned i kjelleren minst en gang per dag for å sniffe den i meg....................Er dette en gravideting montro.......Flere med merkelige lyster?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Jepp! Dette er en typisk gravideting ;-) Jeg hadde dilla på kjellerlukt (som deg) og murpuss/sand/jord... Hadde sååå lyst til å spise sand,nammis ;-) hehe---
Loglady Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Kjellerluktdilla er en slager blant gravide. Jeg elsker kjellerlukt om dagen. For ikke å snakke om garasjelukt. Har nemlig hang til olje, bensin, gummidekk, osv i tillegg. Kombinert med rå kjeller er det uimotståelig. Har også fått et syndig forhold til sprittusj. Passer meg for å sniffe for mye, men kan fantasere lenge om slike lukter og bli ganske frustrert over å ikke få tilfredsstilt trangen.
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Hehe henger meg på den der ja.. Jeg elsker lukta inne i boden våres og går innom for å " sniffe " litt når jeg går forbi.. Hvis jeg er alene hjemme kan jeg gå ut i boden og bare stå og lukte=) Føler meg gærn da hehe. Også får jeg liksom ikke luktet NOK. =)
Mammaaaaaa Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Å! Er jeg ikke den eneste som er rar?!? Eeeelsker kjellerlukta hjemme hos oss. Må ned å sniffe fleire ganger om dagen! Helst har jeg lyst til å ete opp veggene der nede... Er ikke hjemme nå ellers hadde jeg tatt meg en tur ned nå... Gummidekk lukter også nam;)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Og jeg har forferdelig lyst til å spise alt jeg kommer over som lukter av bensin, olje, gummi, plast, ja, løsemidler generelt. Bli ikke overrasket om dere kommer over ei enorm, veldig fødeklar dame som sniffer på olebrum-ballene som selges på rema, greier nesten ikke gå forbi dem mer... Nesten litt flaut
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #7 Skrevet 23. juni 2007 Jeg og elsker lukten av skitt og lort, spesielt lukta i garasjen! Og når jeg ser en skitten bil får jeg lyst til å slikke på den! huff,huff...har klart å styre meg da! maling, bensin,løsemidler o.l lukter også fantastisk!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #8 Skrevet 23. juni 2007 Hehe, samma her.. Elsker lukta inne i boden våres, må bare innom ett par ganger om dagen for å sniffe litt:) Lukten av neglelakk elsker jeg også.. så jeg kan lakke neglan flere gang for dagen bare for å få i meg litt av den lukta.. tørr ikke å sniffe den da.. Ehm, er veldig keen på tannkrem.. eller smaken av tannkrem.. noen andre som har det?
Loglady Skrevet 24. juni 2007 #9 Skrevet 24. juni 2007 Lurer fryktelig på hva det kommer av at akkurat løsemiddellukter er så forlokkende for flere gravide. Fantaserer i skrivende stundt om garasje.
Aylinah Skrevet 24. juni 2007 #10 Skrevet 24. juni 2007 hoho jeg å....Men lukta er sterkest midt i trappa hos oss ned til kjellern,så jeg blir stående der jeg da hehe...Uff..... Og lukten av helt splitter ny bademadrass,MmMmm herlig hehe
Betti spaghetti Skrevet 24. juni 2007 #11 Skrevet 24. juni 2007 Ho ho ho jeg ler meg i hjel, igår åpnet jeg alle dörene når mannen min fylte bensin og satt og sniffet, mmmmmmmmm lukter herlig. Kjeller og parkeringshus er heller ikke å forakte.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #12 Skrevet 24. juni 2007 Ja, parkeringshus er det beste for tiden!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå