OnlyMe Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Her er alt nesten vekke til regninger allerede:s Men er godt å få de vekk da! Og resten skal vi kose oss med, og kanskje på litt babyshopping:)
Mazza** Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Har kjøpt seba-med produkter på 40 % , litt babytøy , videokamera , en jakke til meg selv , og en jakke til gutten på 9 pluss litt til....deilig å handle litt, men nå er det nesten tomt også...handlet også inn alt av møbler og stæsj til barnerommet på ikea igår...så potten er snart tom..hehe
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Kjøpt kjøleskap og komfyr med 2 mnd betalingsutsettelse, så de penga forsvinner der. sitter igjen med en tusenlapp som nok går til å betale regninger.
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Lappen... Eller begynnende sparing til ny scooter etter at noen duster tok seg bryderiet med å fjerne min
~Simelisa & Marina~ Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 hehehe... ja de går til å dekke opp serviceregningen på bilen vår...første stooorservice, å jaggu ble det ei stooor regning å gitt... trivsel... men har lovet ungene å kjøpe trampoline å da... så d skal d gjøres... )
Tigermor. Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Her går alt til regninger desverre...men veldig godt å bli kvitt regningene iallefall =) Men når gubben får feriepengene sine neste uke blir det nok shopping for mor ja...skal kjøpe meg litt mammaklær og endel klær til storegutt som vokser i et forykende tempo!!
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Vi har kjøpt resten som vi mangler til gutten kommer, og resten av pengene går til dusj ol på bad... gruer oss skikkelig til å starte oppussing der!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå