Gå til innhold

Og hva forsvinner skattepengene til i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er alt nesten vekke til regninger allerede:s Men er godt å få de vekk da! Og resten skal vi kose oss med, og kanskje på litt babyshopping:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt seba-med produkter på 40 % , litt babytøy , videokamera , en jakke til meg selv , og en jakke til gutten på 9 pluss litt til....deilig å handle litt, men nå er det nesten tomt også...handlet også inn alt av møbler og stæsj til barnerommet på ikea igår...så potten er snart tom..hehe

Skrevet

Kjøpt kjøleskap og komfyr med 2 mnd betalingsutsettelse, så de penga forsvinner der. sitter igjen med en tusenlapp som nok går til å betale regninger.

Skrevet

Lappen... Eller begynnende sparing til ny scooter etter at noen duster tok seg bryderiet med å fjerne min :(

Skrevet

hehehe... ja de går til å dekke opp serviceregningen på bilen vår...første stooorservice, å jaggu ble det ei stooor regning å gitt... trivsel... men har lovet ungene å kjøpe trampoline å da... så d skal d gjøres...

:o)

Skrevet

Her går alt til regninger desverre...men veldig godt å bli kvitt regningene iallefall =)

Men når gubben får feriepengene sine neste uke blir det nok shopping for mor ja...skal kjøpe meg litt mammaklær og endel klær til storegutt som vokser i et forykende tempo!!

Skrevet

Vi har kjøpt resten som vi mangler til gutten kommer, og resten av pengene går til dusj ol på bad... gruer oss skikkelig til å starte oppussing der!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...