Gå til innhold

samme som tidligere svangerskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var gravid en gang for 2 år siden, men det endte i SA i uke 6.. men da hadde jeg ganske tydelige symptomer. kjempetrøtt hele tiden, metallisk smak i munnen og enormt mye mensmurringer og -smerter. smerten var ganske vond og jeg måtte puste meg gjennom den innimellom..

hvis jeg skulle være gravid nå, har jeg ingen av de samme symptomene.. betyr det noe? spesielt med tanke på at det forrige svangerskapet var 'sykt', hvis dere skjønner hva jeg mener...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ma for to år siden og hadde alt av svangerskapsplager, var kjempedårlig. Det hadde jeg nå også så jeg har vært såååå nervøs, men det har gått bra nå. Er i uke 28+5 og sist gikk det galt i uke 14.Så ingen sammenheng heldivis her da. Tror det kan være tilfeldig jeg.

Skrevet

men jeg har ingen av symptomene jeg hadde forrige gang.. betyr det at jeg ikke er gravid da, eller kan man ha helt forskjellige symptomer fra gang til gang?

Skrevet

hm,du skal ikke bare ta en test da?

er jo umulig å tolke i symptomer egentli..de kan jo være der uansett..eller du kan inbille de deg om du onsker sterkt å bli gravid..

Skrevet

jeg får ikke testet meg før på mandag.. det er bare så rart med all stikkingen i livmoren og eggstokken, i tillegg brekker jeg meg når jeg pusser tennene, og det tror jeg skal godt gjøres å innbille seg det.. og jeg vet jeg aldri har hatt stikking slik som dette før..

æææææhhhh blir gal!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...