niros Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Skal på shopping i morgen og trenger tips til hvor de har gravidbukser med lavt liv. Har hatt gravidbukser med det store stoffstykket over magen og det er jo helt drepen i sommervarmen, så trenger tips om andre bukser og hvor jeg finner de?
o7baby Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Jeg har ikke funnet en eneste mammabukse uten det stoffstykket på magen. Men har kjøpt helt vanlige bukser med strikk i livet, som jeg bretter under magen. Kjøpte også en mammabukse hvor jeg klippet opp stoffstykket på sidene og bretter det ned.
M-Tos Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Fant fin linbukse med lavt liv på Lindex, men det er en stund siden nå. Har bodd i den siden...
skytta76 Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Lindex har ei veldig god mammalinbukse uten det store stoffstykket. Bare en lav kant som er myk og behagelig. Kappahl har også noen capribukser (mammautgave) uten stort stoffstykke.
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 i bergen har de sånne bukser på mammashop. dersom dere har en sånn mammabutikk der hvor du bor så kan det hende de har der?? ellers så har jeg faktisk kjøpt meg busker på HM og jeg, de har en del sånne bukser som har strikk øverst - en str opp på meg så sitter de perfekt under magen lykke til på shoppingturen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå