Gå til innhold

Hva synes dere om....

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på hva dere synes om slike navnskilt som er på en del vogner for tida, der det står navn på barnet og f.eks fødselsdato....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Harry og stygt. Jeg ser ikke poenget med det!

Skrevet

syntes det er tøft jeg..

Skrevet

klarer ikke helt å bestemme meg hva jeg synes. sikkert kjekt å ha hvis de skal ha vogna i barnehagen!

Skrevet

Har det selv jeg. Så da sier vel det seg selv hva jeg synes om det :o)

Skrevet

Synes det er blodharry, og er redd for at noen skal gi det i gave til oss!

Og jeg tør å stå for det. ;)

Skrevet

Teit...ville aldri hatt det. Og får jeg det i gave? ja, får det henge på rommet til bebisen min.

Skrevet

Samme her, kommer aldri til å henge noe sånt på vogna.

Skrevet

Tøfft, og litt harry =)

Jeg har det, og vil henge det opp på veggen på barnerommet senere. Jeg sluttet å bry meg om hva andre mener for mange år siden =)

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe fint, men det er jo bare min mening. Andre gjør jo som de vil :-)

Men - jeg ville ikke hatt det når ungen blir større og lyder navnet sitt jaffall, hvem vet hva folk kan bruke det til... *litt paranoid, ja, men..*

Skrevet

synes ikke noe særlig om det , kunne aldri tenkt meg en slik på min vogn men bryr meg ikke hva andre har.

Skrevet

synes det er stilig!! Får mange positive komentarer på det :)

Skrevet

Jeg syns det er kult men er altfor paranoid til å ha det. Vil ikke at fremmede skal vite hva han heter...

Skrevet

JEg har egentlig vært av den mening at det er litt harry, men så fant jeg et hvor det stod "the boss" og falt litt for det...

Og så dumpet det ett ned i posten fra babybonus, og nå har tøtta vognskilt:p

Skrevet

*trillende reklame for Nestle*, hihi...

Er egentlig ikke fan av vognskilt jeg heller, men pappaen bare måtte ha det til vesla, så han kjøpte det som gave til jul, smartingen;) Så må jo bruke det.

Skrevet

Jeg har alltid syntes det har vært harry, men var ikke sein om å kjøpe det likevel. Det fungerer utmerket som refleks foran på vogna (er bare refleks bak fra før av, og vi går aldri baklengs), og blir et morsomt minne senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...