Meg og gutten min Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 hurra for meg som fyller mitt ja meg vil jeg gratulerer alle i ring om kring med de står 22 år i dag:)
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Gratulerer med dagen snuppa!!!!!! Ha en strålende dag da! Håper du har en liten bursdagsgave i magen også... hihi!!! Kos deg da!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Gratulerer så mye med dagen!!!!=)
Rafi Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Gratulerer så med dagen du har sikkert skrevet en pm til meg, men jeg kommer ikke inn på min side. Skjønner ikke hva som er galt. Håper du får en fin feiring, og kanskje du får en forsinka bursdags gave og etterhvert klem
Meg og gutten min Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2007 tusen takk for hyggelige gratulasjoner:) nå sitter vi bare og venter på mamma og pappa og svigers... hehe..og ikke minst pakker... thihi
♥Tullerusk♥ Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Grattis med dagen... Har selv bursdag i dag...drit kult å se en til på samme degen "min"...=oD Blir 25 jeg da..hehe... masse klemmer
Meg og gutten min Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2007 ååå nei har jeg ikke dagen helt for meg selv??? hehe... trodde det jeg skjønner du:P gratulerer så masse med dagen, fått noe fint uten om en spire i magen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå