6Ymamma Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. juni 2007 ikke at jeg har noe i mot henne, for hun har ikke gjort meg noe, men er litt irr at folk tar meg som henne når jeg ikke er det. Men kan noen svare meg på dette da, hva har dere i mot henne?Hva har hun gjort dere?Har hun truffet spiker`n med hammer`n her inne eller? Å hvorfor tror dere det er meg?
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Ehhh... ikke at det bryr meg det minste hvilket nick du bruker, men hva er poenget med å nekte på fakta? Skal du først bytte nick og profil for ikke å bli gjenkjent, bør du gjøre det mer gjennomført enn du har gjort nå.
KaMa Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Jeg var ikke klar over hverken problemstillingen eller noen av nickene før nå. Er dette en ny måte å si "Hallo! Kan noen værsåsnill legge merke til meg?" på?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Fordi når Ella81 takket for seg var det noen som oppdaget at hun ikke hadde slettet sitt medlemskap, men bare byttet nick. Dette ble oppdaget ved at noen klikket på nicket hennes i en gammel tråd, og så kom man til.....DEG! Så kanskje lurt å la dette ligge fremfor å diskutere når så mange her faktisk VET. Eller kanskje et nytt nick hadde vært lurt? Men husk å starte på ny denne gangen da... HAAAHAAAHAAAAA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå