Gå til innhold

Lillemor låste meg ute!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute med søppel og da jeg kom tilbake hadde hun låst ytterdøren.

Kjente panikken tok meg, hadde jo ingen nøkler på meg.

Sprang rundt hele huset på jakt etter et åpent vindu.

Til alt hell fant jeg et.

Tenke på hva i alle dager jeg skulle ha gjort om ikke et vindu var åpent.

Hadde jo ikke mobil heller på meg bare for å gå i søppelboksen...

Men nå har jeg iallefall lært!!! Skal ALLTID ha nøkler i lommen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pass deg nå så du ikke får "jeg går aldri en meter uten barna mine" mafiaen på nakken!

Skrevet

oj no vart jeg skremt :-)

Skrevet

haha the exactly the same thing happened to me yesterday!!! my son locked me out, in my pjamas, i went to the bathroom, and he locked the door into our place, the door has a click lock on it!

I had to go to the neighbour and borrow a ladder, climb onto the verander and open the door, it was terrifying, i was shaking for ages afterwards, im terrified of heights! :o/ but i had to get to leo so i had to put my fears aside :/

Im so glad that i didnt fall! then it would have been a little worse :o/

Im gonna get extra keys made and im gonna hide them outside somewhere maybe hehe

Skrevet

Ja, husk endelig på at det er direkte livsfarlig å gå i søpla eller hente posten uten at ungene er med -og skulle du FINNE på å betale for bensinen inne på stasjonen uten å ta med deg hele ungeflokken så kan det faktisk ende tragisk!!!!!

Skrevet

Tenkte jo ikke på at det var livsfarlig å gå med søppel når man har barn nå for tiden!!!

Har no hatt barn siden -91, og ingen av de har tatt skade av at jeg går til søppelboksen!

Skrevet

Snuppa hadde vel planlagt hjemme alene fest da :o)

Skrevet

Hadde det vært neste helg hadde jeg skjønt det:-)

For da skal hun feire bursdag:-)

Skrevet

He, he. Hadde også fått litt panikk da ja :) Hvor gammel er hun? Regner med at hun hadde det topp "alene hjemme" hun :)

Skrevet

Hehe...kjenner til den følelsen...jeg ble låst inne på soverommet en gang av eldstemann...måtte hoppe ut vinduet og vasse i dypsnøen for å komme meg inn. Heldigvis hadde jeg glemt å låse ytterdøra..pleide vanligvis å låse den på kveldstid... Han var 4 år da dette skjedde.

Skrevet

Snuppa blir 3 neste helg:-)

Hun stod bare inne å ropte"mamma vil du inn?"

Var nok ikke et vakkert syn da jeg kravlet inn vinduet hehe

Skrevet

jaja, mamman min gjorde det når jeg var liten. Jeg var 4 år og bror min var 9 mnd, da døra smalt gjenn i blokk leiligheten vi bodde i da. Låsene var heftige på den tiden, så jeg fikk ikke opp den, og mamma ble stående utafor lenge å vente på Falken... Mens jeg passa lillebror. Ga ham is for å få han til å slutte å grine... (har mamma fortalt)

Skrevet

Ha, ha, ha.... "mamma vil du inn".....

"Nei, jeg vil heller stå på trappa jeg jenta mi..." Hi, hi.... søtt uansett da :)

Skrevet

Måtte jo le av det hele da jeg fikk kommen meg litt:-)

De er nå søte de små, når de kommer med de snodige spørsmålene/kommentarene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...