Phantom´ Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Tenker da på ekte, ordentlige symptomer, ikke alle innbilningene som jeg går rundt med hver eneste dag fra EL og frem til tanta så trofast dukker opp....
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Hei, ikke for å skuffe dere nå, men dere spør, og vil vel ha sannheten vil jeg tro. Det er mindre en 10 % som kjenner noe som helst før mensen er uteblitt. Du kjenner ingenting, desverre. Rundt mensen skal utebli, ca 2 - 3 dager før, kan du begynne å bli litt trøtt, at du vil sove noe.... I uke 4 kan du kjenne deg mer trøtt, og noe lett uvel (som om at du er forkjølt osv) I uke 5 begynner du å kjenne at du er periodevis kvalm, og trøtt... I uke 6 begynner du å kjenne murringer. Jeg skulle så gjerne gitt dere svaret: Du kjenner det med en gang du har EL, men det er et faktum at etter at egget evnt er befruktet skal det vandre ned egglederen og ned i livmoren, dette tar en uke. Så skal det lete i noen dager for å finne et godt sted og grave seg ned, det tar 2 - 3 dager. Så skal det være der inne i en uke.... I denne perioden er det umulig å kjenne noe. noen kan få en liten implantasjonsblødning når egget implanterer seg i livmorslimhinnen, men det er ofte det ikke skjer også. Så desverre.. det er bare å vente på IKM.
dame81 Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 okey. takk for svar. jeg har vært gravid før men husker ikke så mye hehe.
Puppetrollet Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Husker jeg fikk veldig ømme pupper sist. Men tok ikke hintet likevel. Nå sitter jeg her og prøver å feste egget så godt jeg kan ;-) I am back:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå