Gå til innhold

Hørte hjertet idag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag var vi på kontroll hos jordmor, og sambo spurte da om hun kunne høre etter hjertelyden. Hun sa at det kunne hun, men kunne ikke garantere at hun hørte noe. Men vi bestemte oss for å prøve. var innstilte på å ikke høre noe, men siden vi var på UL i uke 9 så var vi likevel positive:) Men akkuratt da hun la den der dopplertingen på magen min så hørte vi en svak, litt rask dunking. jo det var lillereka som ga seg til kjenne det! Helt herlig:) Spurte ikke hvor mange slag i minuttet det var (Les: Glemte det helt:P), men alt hørtes fint ut og livmora lå på rett sted i forhold til antall uker:) Så nå gleder vi oss ENDA mer til desember og juletider:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi så kos :o)

Den lille ligger nok å koser seg inni der skjønner du :0)

Skrevet

Det gjør h*n i følge jordmor i alle fall:) Var deilig å høre lyd da:)

Skrevet

Koselig opplevelse å få høre hjertelyden. Fikk tårer i øynene de første gangene jeg. Faktisk syntes jeg nesten det å høre lyden av hjertet til babyen var en sterkere opplevelse enn å se den på ultralyden. Kos deg videre i svangerskapet.

Se etter på helsekortet ditt om de skrev opp hjertefrekvensen der, det gjør i allefall min lege. Ellers har det jo ingenting å si, så lenge det slår jevnt og fint så er det jo bra!

Skrevet

Åh så heldig du er Marthe =) Gleder meg til jeg får høre hjertelyden til mitt lille krapyl....legen min har en dum regel på at hun ikke prøver å finne hjertelyd før etter UL, så jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet å vente til etter UL den 25juli!!

Håper tiden går fort fort fort =)

Skrevet

Så ingenting på kortet om hjertet. Sto at jeg har litt lavt blodtrykk og litt lav blodprosent tydeligvis:P Så har jeg gått ned 2 kilo:P Men kanskje ikke så rart med alle de alvorspratene jeg har hatt med toalettskåla siste ukene;)

Tiden til 25. juli går nok kjapt:) Skal ha ultralyd 26.juli vi:) Blir andre UL vår for vi fikk tidlig etter ma-en sist.. Gleder meg til å se mer av lillereka jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...