Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Dette MÅ du unngå i svangerskapet: Maling - vannbasert, akryl og oljebasert. Vaskemidler - Så sett deg ned i ni mnd og se gubben vaske! Jordbær - For all del, tenk om barnet får jordbærfasong på kroppen! Ligge på magen - tror nok babyen blir skvosja da ja! Alt av matvarer med tilsetningsstoffer - oi det betyr at du kan spise isbiter og drikke vann, men pass på at det er flaskevann, eller at du koker vannet først! Kjøtt - Ja helst alt av kjøtt skal man holde seg unna! Kunne sikkert sittet her en hel time og ramset opp alt man skal/må holde seg unna, men det gidder jeg ikke! Ærlig talt folkens, hvor er det sunne folkevettet hen? ca.70% av tingene det blir spurt om her er innlysende og så logiske at man trenger å tenke seg om i et sek for å skjønne svaret selv. Og når det er fire tråder som lyder "jordbær, kan jeg spise det?" på skravle er det vel bare å åpne en av de andre trådene i stedet for å lage ennå en tråd om AKKURAT det samme???
Turid Laila Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Hihi er i grunn ganske skremmende hvor lite sunn fornuft enkelte har. Burde kanskje ikke le av det, men hva skal man gjøre da?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Tror dere det er farlig aa drikke alkohol naar jeg er gravid.. hmmmm
Trultemora er presseklar!! Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 "Er det farlig spise melkoprodukter i svangerskapet? Har lest en plass at småbarn ikke skal ha kumelkprodukter før de er 2 år"? Tihi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå