Gå til innhold

Hilken stelleveske (til vogn) anbefales?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt anbefales ikke?

Jeg har null peiling, så alle råd tas i mot med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en skip*hop duo... og en helt vanlig en, synes de virker like praktiske begge to, men skip*hopen er desidert finest da...

Jeg ble anbefalt skip*hop, er jo selv førstegangs så får nå se om jeg har gjort riktig valg...

Skrevet

Glemte å hive på spørsmål om hvor man får tak i veskene? Har ikke hørt om skip*hop før...

Skrevet

Jeg ha baby bjørn hardbag og er veldig fornøyd. Jeg har kjøpt min på babyshop.

Skrevet

Til min første hadde jeg en myk veske fra Brio. Den gjorde meg gal!!! Stellematten som kneppes utenpå begynte å løsne og vesken så "slaskete" ut.

Til nummer to kjøpte jeg en hard veske fra Brio - den er ganske lik Baby Bjørn sin. Den holdt seg utrolig fint og alt lå stødig og godt i den. Gleder meg til å bruke den en gang til om noen måneder!

Skrevet

Jeg hadde Teutonia til Tobias - den var veldig grei syns jeg - god plass og stellematte i. Har nå kjøpt meg en Skip Hop Dash som jeg skal ha til babyen. Kjøpte den på Reflex, kostet 998,- så kunne nok fått den billigere på nett...men shit au;o/ Den virket veldig praktisk i allefall - men god plass, stellematte og masse lommer både inni og utenpå. Hang veldig fint på vogna (Bugaboo) og ser stilig ut:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...