Tinden ruger på nytt gull Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Evt anbefales ikke? Jeg har null peiling, så alle råd tas i mot med takk!
Jeenie Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Jeg har en skip*hop duo... og en helt vanlig en, synes de virker like praktiske begge to, men skip*hopen er desidert finest da... Jeg ble anbefalt skip*hop, er jo selv førstegangs så får nå se om jeg har gjort riktig valg...
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2007 Glemte å hive på spørsmål om hvor man får tak i veskene? Har ikke hørt om skip*hop før...
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Jeg ha baby bjørn hardbag og er veldig fornøyd. Jeg har kjøpt min på babyshop.
SusyQ Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Jeg har også kjøpt SkipHop. Synes den virker både praktisk og fin :-) http://www.skiphop.com/ Du får bl.a kjøpt dem på BabyShop, men jeg kjøpte på nettet og sparte 500 kr. http://stores.kiwi-kid.com/StoreFront.bok
Birthen Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Til min første hadde jeg en myk veske fra Brio. Den gjorde meg gal!!! Stellematten som kneppes utenpå begynte å løsne og vesken så "slaskete" ut. Til nummer to kjøpte jeg en hard veske fra Brio - den er ganske lik Baby Bjørn sin. Den holdt seg utrolig fint og alt lå stødig og godt i den. Gleder meg til å bruke den en gang til om noen måneder!
*RutIetutt* Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Jeg hadde Teutonia til Tobias - den var veldig grei syns jeg - god plass og stellematte i. Har nå kjøpt meg en Skip Hop Dash som jeg skal ha til babyen. Kjøpte den på Reflex, kostet 998,- så kunne nok fått den billigere på nett...men shit au;o/ Den virket veldig praktisk i allefall - men god plass, stellematte og masse lommer både inni og utenpå. Hang veldig fint på vogna (Bugaboo) og ser stilig ut:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå