Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Helt ærlig? Det er jo de støggeste skoa som noen gang har sett verdens lys! Blåser i om de evt. er gode å ha på, jeg kommer aaaaaldri til å ta på meg noe så gudsjammerlig støgt. Minner litt om keiserens nye klær det der. Ser tom. at noen har dratt disse forferdelige misfostrene på de stakkars barna sine. Nei, fysj! Freakshow.
@nne p@ l@nne Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Har ikke prøvd de, men de er ikke pene nei!!! Skal ikke kjøpe heller!!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Nei, det er ingen som synes de er fine. De kjøper dem fordi dem tror det er trendy eller noe... Støggeste jeg ser er "crocs"..
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Det er noe av det beste jeg har hatt på beina!! Derfor har jeg kjøpt dem Sønnen min elsker dem, og de er perfekte som badesko!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Jeg elsker dem - perfekt om man jobber i barnehage feks, går mye. Blir du skitten kan du skylle hele skoen under vann. Men de er dyre da, så skjønner om du ikke har råd til dem. Da er det kanskje greiest å si at du synes de er stygge. Skjønner det altså
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Syns ikke akkurat de er fine, men kan ikke si jeg syns de er stygge heller. Har ikke orginale crocks selv, kjøpte på euro sko jeg. Til meg å gutene, er de beste skona vi har hatt i hus. Gubben ville vist ha seg et par han også. De er så snåle atte =)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Ja, du er vel en av dem som tror at bare noe er "dyrt" så er det trendy og fint, du. Grøss. Forøvrig vil jeg ikke akkurat kategorisere dem som dyre heller. Mye penger for stygge plastikkklumper - ja, om det hadde vært skikkelige sko - nei.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Crocs dyrt? Hørt om Prada? Jimmy Choo? Crocs er kanskje dyrt i forhold til andre plastikksåler, ala de du får på Nille til 10,- og som du også kan skylle under krana. Men i forhold til SKO er de nok ikke det.
Jumpy Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 He he, må nok innrømme at jeg synes det var ufattelig stygge da jeg så dem første gang. Har ikke kjøpt selv, men må innrømme at som med så mye annet så synes jeg etterhvert at de er ok! Det er akkurat som med en sang man hører så mange ganger på radioen at etterhvert så liker man den!!!
Lukkelukken og bebibror Skrevet 22. juni 2007 #12 Skrevet 22. juni 2007 Det er de styggeste skoa jeg har sett noen gang!! Men haha, jeg fikk to par av mamma i gave her om dagen... Hehe, får vel bruke de når jeg begynner å jobbe i barnehage til høsten!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #13 Skrevet 22. juni 2007 De er ikke bare støgge, men ekstremt harry også. Og hvis noen syns de er dyre, så lurer jeg på hvor mye dere vanligvis gir for et par sko. 299 kr?
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #14 Skrevet 22. juni 2007 De er ikke fine, men utrolig gode å gå i når man går konstant på arbeid i 10 timer om dagen...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #15 Skrevet 22. juni 2007 I Asia for du et par for en 100 lapp, de solgte de lenge før de kom hit til Norge. Når jeg var der trodde jeg de solgte dem som bade sko. He, he kunne ikke falle meg inn at noen ville bruke de som vanlige sko!! Men vi normenn er så lettlurte, det som er litt dyrt er skikkelig tøft å bra!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #16 Skrevet 26. juni 2007 Har sett noen av disse som prøver å pynte på Crocsa sine. Små knapper med jordbær og slikt. hahahaha! Det dummeste jeg har sett!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #17 Skrevet 26. juni 2007 Synes de ser dritkule ut. Støggpene! Og barnslige på en god måte. Hvorfor skal alt være så lekkert og sexy liksom? Har crocs og eeeelsker de. Er så deilige å gå med, og er som skapt for mine høygravide, slitne føtter!
oktober16 Skrevet 26. juni 2007 #18 Skrevet 26. juni 2007 Jeg synes de er så stygge at de er kule. Jeg har et par uekte som jeg KUN henter posten med og de er perfekte til hagearbeid. Det kunne aldri falt meg inn å bruke dem till shopping eller gå bort med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå