Gå til innhold

Nå er alt klart.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå i dag har jeg vasket hele huset og ordnet med de siste tingene til den lille.

Så nå mangler jeg bare babyen min.

Gud å jeg gleder meg.

Har til og med lagt på sengeklær til den lille.

Går det for lenge til hun kommer så bare tar jeg det av og vasker det en gang til.

Tror hun kommer om 2-3 uker.. (ønsker det hvertfall)

Flere som er tidlig ute??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det meste klart, mangler solskjermer til bilvinduene, sprinkelbeskytter til senga og kanskje litt mer klær (fikk vite kjønn for to dager siden så det klør i fingrene etter å kjøpe litt rosa klær).

Ellers har jeg småplaner om å vaske alle kjøkkenskapene før hun kommer.

Senga er heller ikke redd opp da vi kanskje skal bruke den til niesa vår snart.

Skrevet

Du er visst lenger enn meg i forberedelsene i hvertfall......selv om vi har termin samme dag=)

Jeg har igjen og sette sammen senga......vaske babyklær og handle inn noe småtteri jeg mangler....!!!

Jeg blir nok ferdig......bare hun ikke melder sin ankomst aaaaaalt for tidlig......hehe=)

Skrevet

Har gjort d meste, utenom å legge på sengetøy på sengen til snuppa da...den står fortsatt inne på gjesterommet :) Men har alt klart, har vasket alle klær+++ så nå kan snuppa bare komme :)

Skrevet

Nå har jeg også alt klart :) Har bare å trekke på lille senga. Og vaske amme-bh.

Deilig. Nå kan jeg slappe av resten av tiden.

Skrevet

Godt å ha det mesete klart! Her mangler bare litt ammeutstyr og noen stelleprodukter. Er veldig glad for at jeg fikk på plass de store tingene forrige helg, for siste uka har energien tatt helt slutt. Nå orker jeg plutselig ingen ting. Håper det ikke fortsetter sånn i 6-7 uker til..

Skrevet

Oj, såpass...så langt alle er kommet da...Jeg har nettopp begynt å vaske litt klær og har nettopp bestilt vogn, bilsete og stelleveske....håper vognen kommer snart, slapper litt mer av når den er i hus. Mangler enda madrass og dyne + venter på å få igjen vuggen vår. Må også ha ny stellebordmatte. Så langt i fra klar her...;o) Men har da enda fem uker til termin, og gidder ikke tro at hun kommer før, for da blir jeg bare så sinnsykt utålmodig hvis jeg går over tiden....gikk bare fem dager over sist, men holdt på å bli tullete, he he;o)

Skrevet

Hei Rutletutt!

Ser du har termin en dag etter meg og jeg er heller ikke ferdig med alt!! ;o) Har vel kjöpt inn de fleste tingene, men jeg tar det litt som det kommer. Babyens rom er ikke ferdig, så derfor er jeg litt stressa. Men vi skal jo ha han inne hos oss den förste tiden så det skal nok gå greit... ;o) Vi har som sagt 5 uker igjen til termin!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...