♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Hvordan er det med trening når man er gravid, vet jo at det er bra- men hvordan type trening? Jeg går ofte på spinning, det kan jeg jo fortsette med. Men ellers trener jeg det jeg kaller for egentrening. Oppvarming på tredemøller/sykkel/stepmaskin. og trening med vekter etterpå. Hvordan er det å løfte tunge vekter og sann mer armene og bena? Noen som kan hjelpe? Må finne en god løsning på dette så jeg kan leve sunt i graviditeten.....
dårligfantasi Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 føler det mye på kroppen selv, ikke slite deg ut jeg har hørt at man skal holde seg unna hopping og ting hvor det er fare for fall, ikke løfte for tungt og ikke strekke deg (strekke magen)... kan gjøre det meste, men ta det med ro løfte tungt med bena vet jeg ikke, men kan vel gå utover bekkenet om det blir for tungt..
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 er ikke helt sikker på det selv. men jeg går en tur så å si hverdag.. helst en time. Er ikke så langt på vei enda (21uker) så jeg går 1-1,5 time hver dag også trener jeg styrke 2-3 dager i uken. var et kjempe flott oppsett her på bim på trimguiden er veldig lysten på en sunn og "sprek" graviditet denne gangen (gikk opp 20 kg med fiorrige mann og var et slit å ta av det ekstra som var igjen). føler meg i kjempe form nå og kommer absolutt til å fortsette med dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå