Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 ..tror jeg må være smågal...her lukter det jul nå.....har fått klementiner på hjernen...bare må ha masse klementiner hele tiden....og gløgg. Tenkte å lage ribbe idag...men satte foten ned for meg selv..he he
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Hehe.... God ide... Får bare passe på at det ikke blir så mye jul hos dere at snøen kommer... hehe..
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2007 Ja...men har ikke tatt inn juletre og pynta her enda da...he he
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 ååååh som jeg gleder meg til jul, elsker jul=)
ano`num *17.03.10* Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Tenkte masse på jul for en liten tid tilbake selv. Fikk skikkelig julefølelse og bare gledet meg. Nå husker jeg ikke engang hva det var som utløste det..... *sukk* Gleder meg gjør jeg enda. Er så kos med vinter, advent, juleforberedelser og jul jo (";) Men nå skal jeg så absolutt klare å nyte sommeren først
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2007 Elsker alle tradisjonene med jul...bake med barna...finne treet...pynte i huset...alle luktene ;o) Men ja, skal da nyte sommer'n først!! Vi har jo termin i samme mnd...jeg er nå litt før deg ano`num....jeg har termin 4 sep.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå