lenej :o) Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 åå.. fikk lyst på gatekjøkkenmat idag.. men blir nok en kyllingbagett, i kveld :)
grå :) Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 men genialt da man ikke har tilgang til et kjøkken, dårlig tid elelr bare ikke gidder. om det er sunt er en heeelt annen sak.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Fikk skikkelig lyst på lavressursmat ja, hehe..
SaDa Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Nå måtte jeg bare svare deg siden jeg jobber på et. Maten der er ikke så fet som du trur. Chipsen tar ikke til seg mange prosentene med fett hvis den blir stekt frossen. Burgerene er jo rent kjøtt de også. Det er dressingen og brusen folk skal ha ved siden av som er værst.
smakk Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Forsåvidt, men hva er vel en burger uten dressing? Og burgerne har vel en relativt høy fettprosent? Det hvite brødet er tomme kalorier. Og pommes frites er fritert, nettopp den typen mat som tetter igjen årene dine mest! Det går an ø gkøre bedre valg på burgersjappa, men SUNT blir det vel neppe...
smakk Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 Litt fort i svingen der ja. Å GJØRE skulle det selvfølgelig være, før grammatikkpolitiet kommer og tar meg...
SaDa Skrevet 22. juni 2007 #10 Skrevet 22. juni 2007 Det er jo klart:) Jeg for min del spiser ikke sånn mat når jeg jobber. Og frityrlukta er forferdelig.Blir nok til at jeg begynner å se meg om etter ny jobb snart ja..
mortiltreskjønnegutter Skrevet 22. juni 2007 #11 Skrevet 22. juni 2007 Må bare skyte inn at burgerene inneholder mye fett, det er ett farseprodukt som f.eks kjøttdeig og inneholder en del fett.... But who cares....?? Det er jo så godt innimellom og slafse i seg en burger og pomme frittes i ny og ne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå