Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Vi liker ikke å holde tale. Blir det rart hvis vi ikke holder det foran alle gjestene til hverandre? Det er greit at andre gjør det til oss men vi liker ikke å gjøre det selv.
Askepott83 Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Om dere ikke liker å holde tale, er det å lage en sang et godt alternativ! Det kommer jeg til å gå for i mitt bryllup tror jeg, hehe
mammamamut Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Vi skal holde taler, men vi skal ikke ha noen som helst sanger i bryllupet. Vi får begge helt noia av slike sanger så det er helt borte i vårt bryllup.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Klarer ikke tanken på å stå alene å synge heller. Klarer ikke så my oppmerksomhet jeg. Han har ikke sangstemme i hele tatt så han nekter ivertfall å synge. Tror dere gjestene forventer noen sanger eller taler? Eller går det bra uten. Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Ja gjestene forventer nok det. Jeg hadde syns det vært temmelig kjedelig uten taler..sorry.. Hadde blitt veldig upersonlig..Selv om fks du får laget en sang til han så er jo alle med å synger den. Ikke dere alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå