Gå til innhold

Mannen min tror jeg er utro :-o

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har spurt meg om jeg har en annen flere ganger, men jeg har tatt det som fleip. Men siste uka har han ringt hjem bare for å høre hva jeg driver med. I dag spurte jeg han rett ut om han alvorlig mener jeg har en annen og svaret var ja. Ble sjokka jeg! Riktignok har forholdet vårt vært dårlig og har vært det lenge men likevel. Jeg sliter med dårlig sexlyst og han tror derfor at jeg har en annen.

Jeg har jo ikke noen annen. Vil ikke ha, har ikke lyst på andre menn, og har heller ikke anledning om jeg hadde hatt lyst. Jeg er aldri ute i helgene eller på kvelder.

Frustrert. Hvordan kan jeg overbevise han om at jeg ikke har en annen? Slik at han tror meg.

Jeg har vært utro før for mange år siden, men kommer aldri til å gjøre det igjen (ikke kom med en gang utro alltid utro, for det stemmer ikke her) Men da jeg var utro mot han den gang la jeg alle kort på bordet. Han vet at jeg ikke orker å lyve for han. Jeg trodde i hvertfall han visste det. Hva gjør jeg nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er så trist med utroskap er at det aldri glemmes. Tror ikke du kan regne med at han vil stole 100% på deg igjen.

Men det er jo viktig at han ikke bruker utroskapen mot deg. Han har tydligvis valgt å gå videre i livet sammen med deg.

Hva med parterapi/ samtaler

Lykke til:)

Skrevet

Det var en kjedelig situasjon =( Har vel egentlig ikke så mange råd å komme med, annet enn at du bør gå inn for å vise at det er han du virkelig vil ha. Gi han komplimenter, ett overraskende kyss, gjør noe koselig for han. Gi han bekreftelse, er kanskje det han trenger for å få de triste tankene ut av hodet? Kom han i forkjøpet, og ring han på jobb før han får ringt deg kanskje? I utgangspunktet er det jo han som har ett problem, men han trenger kanskje bekreftelse fra deg for å takle det.

Skrevet

Jeg får ta en stor prat med han i kveld når ungene er i seng. Jeg har jo ikke noe å skjule. Jeg får ikke gjort annet en å være ærlig ovenfor han.

Men jeg synes det er tungt når jeg ikke blir trodd, og det er tungt å være mistenkt.

Han har navngitt en felles bekjent av oss. Dette er en jeg må ha kontakt med pga jobben så jeg kan ikke bare kutte kontakten med han heller. Han "andre" har samboer og barn.

For ei røre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...