Gjest irismor Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Han har hatt konstant hodepine siden tirsdag. Ikke noe smertestillende som har hjulpet. Han hadde time i dag hos doktoren kl. 12.15 Der i fra ble han sendt direkte til Ahus: Så nå sitter han å venter på å få tatt en MR av hodet. Og her sitter jeg på jobb og må hente snuppa hos dagmamman før jeg får reist til ham. Vet jo ikke hvor lenge han må vente før vi får noe svar om hva det kan være.
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Huff... Vet ikke hva fornuftig jeg kan si..., men sender deg en svær trøsteklem. Håper dere får svar fort. Hils I. og ønsk god bedring. klemmer
2 Hærligheter! Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Off...Er du redd for at det er noe alvorlig? Man tenker jo som regel det verste,-vet iallefall at jeg gjør det!! Men er ondt å sitte i uvisshet... Håpe det viser seg at det ikke er noen ting alvorlig..
Twig Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Sender deg en klem jeg vennen! Det går bra skal du se..
Honningmelon Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Uff, ikke noe moro å sitte og ikke vite noe... noen peiling på hva det kan være? Du får oppdatere oss senere da.
Gjest irismor Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Han sitter å venter enda. Men har fått hentet snuppa og vi sitter hjemme og venter på beskjed. Han ville ikke at vi skulle komme til ham. Men snuppa skjønner nok at noe er i gjære for hun skal bare sitte på fanget å kose. Hun tilbyr meg også å få en slurk av melkeflaska hennes. Prøver nok å trøste meg og fortelle meg at pappa har det bra. Tusen takk for alle varme tanker =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå