to+en til! Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Hehe, håper å få noen bra middagstips her! Trenger raske, enkle og gode tips til middag i en travel hverdag med to småtroll som elsker å henge i beina til mamma mens hun lager middag!
<3 storefis&lillefis <3 Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 falukorv og makaroni med ketchup, har svenske i huset her, så det går det mye av....er veldig godt da.. finnes falukorv med kalkun oxo, hvis du vil ha den magre varianten..=)
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 pølse og potetmos, alltid en slager for liten og stor her )
to+en til! Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2007 Storebror i huset her liker ikke pølser da.. :S litt fortvilende egentlig siden det er veldig lett å lage i flere varianter!
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Kok opp en pakke med tagliatelle og rør i 2 -3 ss pesto når det er ferdig. Kan serveres alene eller som tilbehør til f eks kylling. Sønnen min på 2,5 år elsker det.
*Kleopatra Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Hei berta! Ka med grillpølser til middag og gulrot til kvelds? Hihi:p Grøt, suppe med hvitløksbaguetta, lapskaus (ferdig pose) med kjøtt-skinke eller pølse, pytt i panne, ferdigkjøpte pannekaker, spaghetti, pasta (fersk pasta fra Fjordland + en pose eller glass med saus), bacalao... kommer ikke på mer e!
smakk Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Favoritten her er stekt ris med kjøttdeig og løk. Jeg steker alltid opp kjøttdeigen og putter i fryseren, så har jeg alltid klar til bruk. Når vi har middag med ris til lager jeg gjerne dobbelt. Så da er det bare å putte ris og kjøttdeig i panna, kutte opp litt løk og krydre. Jeg bruker lys buljong og litt vann, det blir deilig ) Ellers er omelett alltid kjapt og godt.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Karbonadedeig, spaghetti og hjemmelagd pastasaus Nammers.. Og tar 20 minutter å lage
Gjest -<<- Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 Sushi. Kjapt, godt, enkelt og barnevennlig.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 22. juni 2007 #10 Skrevet 22. juni 2007 Grøt er en slager her å - både havregrøt og risgrøt. Å hva med ostesørbrød. Og tomatsuppe - med en god del makaroni går det ned på høykant hos min 3,5åring
Mogop fikk augustgutt Skrevet 22. juni 2007 #11 Skrevet 22. juni 2007 Wok grønnsaker, scampi og sånn sezhuan (helt feil skrevet) tomatbasert woksaus. Tar 10 minutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå